Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Temmuz '08

 
Kategori
Anılar
 

Aksesuar

Aksesuar
 

netten...


Midem ağrıyordu epeydir.

Özel bir hastaneye gittim, hemen endoskopi yapmayalım da önce ultrasonla bir üst batın alalım, bazen safra kesesi problemleri de mide rahatsızlığı sanılabiliyor dedi doktor amca.

Neyse gittim ultrason uzmanı doktor baktı, etti, raporu kısa bir süre sonra verdi elime.

Bayılırım elime aldığım raporları doktoruma götürmeden önce bir köşeye çekilip okumaya.

Zarfı, hastalığımla ilgili olabilecek en kötü sonuçları görecekmişim heyecanı ve sıkıntısı içinde açarım çar çabuk.

Önce bir çırpıda çok kötü bir şey yazıp yazmadığına bakar, sonra da geri kalanı çözmeye çalışırım.

Neyse aldım elime raporu klasik ;

Değerli meslektaşım, işte hasta Dilek Çınar’ın üst batınına baktık, obez ablanın karaciğeri haliyle acık yağlanmış, onun dışında konturlar maşallah kendi gibi düzgün, safra yolları açık henüz taş neyin kapamamış yolları , böbreklerin boyutları fena değil, bir diğeri normal olarak azıcık daha küçük vs vs…

Yazmış da yazmışlar nasıl da ezbere, çok bir enayilik yoksa bu kısımlar matbuu bence, bir tek isim değiştirip basıyorlar bilgisayardan :)

Okurken okurken gözüme tuhaf bir ibare ilişti (! )

Normal boyutlardaki dalak üstünde aksesuar dalak !!!

O ney ya, aksesuar ?

Anam dedim ilk panikle, yoksa uyurken küpelerimden birini ya da burnuma yapıştırdığım o hızmalardan birini yuttum da, gidip benim dalağa mı yapıştı ?

Oyyyy ! o raporu ben koştura koştura nasıl doktora yetiştirdim can havliyle hala inanamıyorum.

Dedim ki ya hoca benim dalağın üstünde bir aksesuar varmış o ney ola ki ?

Doktor da ilginç der gibi bir yüz ifadesiyle baştan aşağı okudu raporu.

Milyonda bir olabilir , bu doğuştan da olabilir , sonra da bir çarpma ile dalaktan kopan minik bir parçanın, tekrar dalağa kaynamasıyla da olabilir, bu yaşa kadar bir sorun olmamış bundan sonrada olmaz, hiç sıkıntı yapmayın dedi.

Rahatladım tabi ama, hastaneden çıkıp eve geldiğimde de neyin varmış diye sorana verdiğim cevaptan sonra krize girdi millet gülmekten.

Yani insan olur da bu kadar kokoş olur, sen ki tak takıştır yapmadan markete bile gitmezsin, dalağında bile aksesuarla gez böyle diye uzun süre dalga geçtiler :)

*** Kabul ettim cinsim ben...iç organlarım dahil :)

 
Toplam blog
: 149
: 1089
Kayıt tarihi
: 24.08.07
 
 

Rakamlardan vakit buldukça harflere bulanan, okuyan, yazan bir mali müşavirim. Anneyim. Hayatı ya..