Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Ekim '08

 
Kategori
Güncel
 

Aktütünde çocuk olmak...

Aktütünde çocuk olmak...
 

Aktütün'de çocukça yaşamak... Okula gidebilmek... Önlüğünü giyip, öğrenci olabilmek...

Ülkemde yaşayan T.C kimliği taşıyan herkes gibi onların da hakkı değil mi? Okumak, insanca yaşamak…

Aktütün’de yaşayan çocuklarımız, insanları bu ülkenin vatandaşı değil mi?

Okulları yokmuş Aktütün’deki çocukların...Ağlıyor çocuk, okumak istiyorum diye...Adı çiçek olan kız...

İzliyorum, izledikçe lanet ediyorum, çocuklarımızı bu hallere koyanlara…Hizmeti götürmeyenlere...

Çocuk öyle anlatıyor ki… Herkez ağlıyor...

Boş mermi kovanlarını gösterip, işte bizim kalemimiz…

Havan mermisini gösteriyor bir diğer çocuğumuz… İşte bizim okulumuz…

Anlatmaya devam ediyor Aktütün çocukları…

İnsan gibi yaşamak istiyoruz… Bizler de bu ülkede yaşayan çocuklar değil miyiz diyor, Aktütün çocukları…

Okumak, insan gibi yaşamayı bekleyen yüzlerce köylerimizde; çocuklarımız, insanlarımız var. Tıpkı Aktütün’de yaşayan çocuklarımız, insanlarımız gibi…

Dinledikçe Aktütün’deki çocuklarımızı, gözyaşlarımı tutamıyorum…

Nerede Devlet, nerede hizmet…

Çiçek çocuk konuşmaya devam ediyor… Onlar anlatıyor, ben ağlıyorum, ülkemin haline...

İnsanca yaşamak istiyorum… Sadece insanca diyor altı, yedi yaşlarındaki çocuk...

Sokağına ışık götürülmemiş bir köyün varsa, sen orada yoksun… Sokağında eğer ışık yoksa, orada devlet de yoktur…

Çocuk konuştukça yüreğim kan ağlıyor…Senelerce hizmet götürülmeyen köylerime ağlıyorum....Ağlıyorum....

Çocuklar, insanca yaşamak istiyor…insanca, insan gibi…Çocuklar insan değil mi ? Nice çiçekler solmasın...

17 şehidimizin ruhları şad olsun...

 
Toplam blog
: 359
: 4545
Kayıt tarihi
: 05.06.06
 
 

İstanbul Kadıköylüyüm.Yardım seven, sevimli bir insan olduğumu söyler dostlarım... Eşimi, kızımı,..