Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Temmuz '09

 
Kategori
Magazin
 

Akvilina

Akvilina
 

Hayret!


Soru:

“Yarışmaya katılmasaydınız şu anda hayatınız nasıl olurdu?

Cevap:

" Her zamanki gibi Litvanya’da yaşıyor olurdum. Şimdi hayatım çok değişti, çevrem çok genişledi, öncelikle bir köpek aldım..."

Yukarıdaki sözün sahibesi, “Yabancı Gelin” yarışmasının ardından ülkesine dönmeyip ülkemizde kalmayı tercih eden fedakar Akvilina…

Neden bu fedakarlık?
Herhalde bizdeki arz ve talebi fark ettiği veya fark ettirildiği için…

Peki, sonra ne oldu?

Çok geçmeden hak ettiği yerde, yani şov dünyasının içinde buluverdi kendini...

Mesela; Beyaz’ın programına katıldı.

Aralarındaki dedikodular için, “Hiçbir şey yok, aşk yaşamadık ama çok heyecanlandım” dedi. (Buna, ben dahil herkes inandı)

Yetti mi? Yetmedi, yetmemeliydi… Yetmedi de...

Şu an; ülkemizde bizler için bir dizi çekimiyle meşgul...

Başka uğraş alanları var mı?
Mankenlik, sunuculuk ve diğerleri(?)

Başka?

"Sesim güzel, en kısa zamanda müzik dersi almayı ve 1, 5 yıl sonrasında da albüm çıkarmayı planlıyorum. Türkiye’de hem iyi dans edip hem de şarkı söyleyen biri yok, bunu başarmak istiyorum" demek, diyebilmek.

Kısaca; meydan boşken her şeye bir parmak atmak…

Kim bu Akvilina?

"Merak edene"

Duyduğum kadarıyla, en son Fenerbahçe'nin yeni formalarının tanıtıldığı defilede podyuma çıkmış.
Defilede; konukların yanı sıra, yeni sezonda giyeceği formayı merak edip izlemeye gelen birçok futbolcu da varmış.
Bunlardan biri de Volkan'mış(?)
Olacak ya...

Volkan, formaları çok beğenmiş.
'Renklerini de'...

Defile sonunda Akvilina’e, "Formalar sana çok yakıştı, bundan sonra benim yerime kaleye sen geçer misin?" gibisinden bir teklif içeren, özel kartını vermiş. Litvanyalı güzel ise, bu tarz yaklaşımlara açık değilim(!)” diyerek herkesin gözü önünde kartı yırtmış. Hatta, "Ben telefon numaramı kimselere vermem" demiş.
(Duyunca; Volkan adına çok üzülmüştük...)

Akvilina, Volkan'ın ısrarcı yönünü, tuttuğunu bir daha bırakmayacağını (Uzaklar hariç) bilmiyormuş. Ertesi gün Akvilina’nın cep telefonu çalmış.
Arayan Volkan'mış.

Akvilina Volkanı, Volkan Akvilina'ı daha yakından tanımış.

Bu sayede; bizden de aklıevvel Akvilina’in maceraları ülkemizde başlamış olmuş…

 
Toplam blog
: 660
: 862
Kayıt tarihi
: 15.04.08
 
 

Atatürk, cumhuriyet ve Türkçe sevdalısıyım. Hayatımda hiçbir konu veya olay karşısında 'keşke' de..