Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Temmuz '10

 
Kategori
Şiir
 

Al Gülüm Benim

Mor güller içindesin, al gülümsün sen benim
Dökersen yaprağını dallar darılır sana.
Girmezsen dost bağına, çok geç açar güllerim
Bülbüller figan eder, diller darılır sana.

Her Güneş vurduğunda ala döner bedenin
Adına türkü yakmam terk edip de gidenin
Derdime derman olur sendeki bitmez demin
Eser dağlardan rüzgar, yeller darılır sana.

Bir can var bende saklı, sen varsan ’can’ diyecek
Destan olup dağlara ebedi ölmeyecek
Sen yoksan gece hüsran, sabahlar olmayacak
Açılır perde perde, tüller darılır sana.

Gezdiğim her bahçede sen diye açar güller
Ben kıymazken tutmaya nasıl koparır eller
Gözyaşı derya olur, almaz çağlayan seller
Yıkar bendini sular, seller darılır sana.

RABATLI gün dönümü, ay bitti gün dönümü
Ateşlere atsalar, dağlasalar tenimi
Mevlam sensiz koymasın, bir zerrecik anımı
Dönersen yüzün bana, kollar darılır sana.

Ertürk DEMİRCİ

 
Toplam blog
: 19
: 504
Kayıt tarihi
: 03.05.10
 
 

1954 Artvin doğumluyum... Artvin Öğretmen Okulu mezunuyum... 33 yıl çalıştıktan sonra emekli oldum....