Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Ekim '09

 
Kategori
Şiir
 

Al istersen seni, gönle serpili anılardan.

Al istersen seni, gönle serpili anılardan.
 

_________________________________________________________________________________________________________


Düşündüm de ayperim, hiç görmemişim seni.
Gül yüzüne baktım göklerde, öptüm gözlerini.
Sen ki asi mağrur, bilmem mi zalim yüreğini,
Çok acıtsa da içimi, versin rabbim dileğini.

Ne dünyalar yarattım senden, yalnız biz varız.
Sen kokuyor her yanım, rayihanda coşarız.
Tanımazlar bu aşkı, sanki söze kanarız,
Yeter mi güçleri bize, belki onlara ağlarız.

Dereler boyu koştum, çağladım ırmaklardan.
Ne derin yarlar aştım, sordum seni kuşlardan.
Yok oluşumdu işte, kaçamadım yaşlardan,
Al istersen seni, gönle serpili anılardan.

Kıyar mıyım sandın sana, kalırım kendimle.
Gam kasvete ne, mutluysan bensiz gecede.
Kapa gözünü meleğim, ağlayayım sessizce,
Yeni güne doğarsın, ben gönlünden yitince.

aks

 

 
Toplam blog
: 462
: 1159
Kayıt tarihi
: 07.03.09
 
 

Ne güzel bloglar yazdık, ne muhteşem dostluklar kurduk; onlar kaldı baki... ..