Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Ekim '09

 
Kategori
Mizah
 

Al sana üç çocuk...

Al sana üç çocuk...
 

Üçü birarada...


Madem ısrar etmeye devam ediyorsun 'söz', benden de 'hemen şimdi' 3 çocuk.

Kollarımı sıvıyorum...

Bizde, 'Söz ağızdan bir kere çıkar'
Sana 3 çocuk yapacağım.
Hem de üçü birarada olacak.

Yanlız yaptıktan sonra 'ben bunları beğenmedim' demek yok.
'Al bunları nereye götürürsen götür' demek de yok.
Baştan söyleyeyim...

Yok orası şöyle olmuş, yok burası böyle olmuş, yok bunun burasında şeyi yok, onun burası fazla diyerek, bahane bulmak da yok.
Ben yapar, teslim ederim.
Bir daha da karışmam, geri de almam.
Su yapmak yok...

İstersen bir kere daha düşün taşın, kararını öyle ver.
Mesela cinsiyeti ne olsun?
Boyu, kilosu?
Esmer, sarışın?
Kahve, yeşil...
Bunları baştan bileyim.
Nasıl olacaksa, neli istiyorsan...

Aslında; kenarda hazır yapılmışı vardı.
Hem de iki tane.
Biri kız, biri erkek...
Aceleyse şimdilik onları göndereyim, diğerini ben bir ara yaparım.
Hem aceleye gelmez, iyisinden olur,
Hem sana da, bana da hesaplı olur.
He...

Ne diyon?

Oyuncakçı....

 
Toplam blog
: 660
: 862
Kayıt tarihi
: 15.04.08
 
 

Atatürk, cumhuriyet ve Türkçe sevdalısıyım. Hayatımda hiçbir konu veya olay karşısında 'keşke' de..