Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Ocak '15

 
Kategori
Güncel
 

Alaturka Gündelik Faşizm

Alaturka Gündelik Faşizm
 

google


Ne demiştik?:

3 durum var:

Şeriat, mahalle baskısı, alaturka yavşaklık: Üçünü birbirine karıştırmamak gerekli.

Çok hüzünlü bir vakanın ardından, bu konuyu yeniden yazmak elzem  oldu:

Bir insan:

“Birçok insan benim arkadaşımdı ama arkadaşım değilmiş. Herkesi vicdanı ile baş başa bırakıyorum. Ben artık yapamıyorum, bunu öğrendim. Herkesin istediği gibi istediği şeyi yapıyorum. Şu anda 24 yaşında olmam lazım ve 24 yaşımda hayatımı sonlandırıyorum. Yapamadım, çünkü insanlar bana izin vermedi, çalışamadım, bir şeyler yapmak istedim ama yapamadım, bana çok engel oldular ve beni çok mağdur ettiler. Herkesi Allah ile baş başa bırakıyorum ve şuan Boğaziçi Köprüsü’ne doğru gidiyorum.”

... demiş ve intihar edip ölmüş.

http://www.milliyet.com.tr/mehtap-zengin-intihar-videosu-ile-gundem-1994201/

Buraya kadar, aşağı yukarı bilindik bir öykü. Sonrası farklı:

“... en son bağdat caddesinde ... ve ... kızı çırılçıplak bırakıp bağdat caddesinde döndüler bununla ilgili karakol tutanağı var ve anadolu yakasından kovdular tehdit ettiler lubunyayı eylül sonra beylikdüzünde bir arabasının evinde kalıyordu o kadar konuştum ama bu olmamalıydi sebebi olan kişiler ortada yazık yazık elinizi kalbinize koyun ve size lanet ediyorum conconlarini aldırdı ve aldırmadan 2 saat önce aradım aldırma dedim ona conconunu aldırdılar sonra arkasından dalga geçtiler daha denecek birsey yok...”

Bu, durumun içinde olan bir kişinin yorumu. Aradaki parçaları silmişler herhalde.

Beni deli eden bölüm şu:

İnsanların, yani çevresindeki eşcinsellerin, ona trans olmasını öğütleyip, arkasından aşağılamaları.

Boşuna denmemiştir:

Düşman elinden taş değil, dost elinden gül yareler bizi.

Bu ülkede, insana düşmanları gül atar, dostları taş.

İşte bu, alaturka yavşaklıktır, alaturka gündelik faşizmdir. Bundan ne eşcinseli uzak kalır, ne zıtcinseli...

Yani, eşcinsel ile zıtcinsel iki kişi, zayıf birine karşı, zulüm için birleşir.

O nedenle, İstanbul’a atom bombası atılsa ne olur ki?

Sodom Gomor hesabınca, 15 milyonda 150 kişi çıkar mı ki?

 
Toplam blog
: 2216
: 514
Kayıt tarihi
: 16.08.06
 
 

Serbest yazarım. 1960 doğumluyum. BÜ İşletme mezunuyum. ..