Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Ocak '08

 
Kategori
Şiir
 

Albüm

Albüm

çevirdim sayfalarını albümün
hayatlar gördüm alın çizgilerinde
acımasızca giden yılların
yaşanmışlık izlerinde

sonu gelmeyen metrajlı ,
bir film seyrettim
dün henüz doğmayan
bugünse dünyada olmayan

anlar yaşanmış sayısız
fotoğraflar iyi ki varsınız
siyah beyaz bile olsanız
onları anlatırsınız

çevirdim albümün sayfalarını
azaldıkça yaprakları
bulamadım artık aradıklarımı
çünkü onlar yoklardı

Lütfiye Yapar


Albümün sayfalarını çevirme zamanı geldiğinde anılar gözünüzde canlanacaktır.

Neydim ne oldum, nerde o eski günler diye hayıflanacağız belki de.

Önemli olan şiir okumak ya da yazmak değil, onu hissedip yaşayabilmek.. ya da yaşadığını aktarabilmektir şiir...

Biz insanlar herzaman kaybedilenlerin arkasından üzüntü çekeriz.

Bu aile olabilir, arkadaş, ya da herhangi bir tanıdığımız..Belki de bir devlet adamı, yada şair, yazar....

Ressamın resimleri öldükten sonra değer kazanır neden...???

Atatürk'ümüz demez miydi sanatsız bir toplumun damarlarından biri kopmuş demektir.

Spor için de aynı şey geçerli değil midir...

Spor ve sanatla uğraşan her birey daha sağlıklı düşünen ve karar veren nesiller yetiştirecektir.

Toplumu spor ve sanata davet ediyorum....

Eli silah tutan değil, sanatsal uğraşları olan nesiller görmek istiyorum...

Sevgilerimle

 
Toplam blog
: 30
: 666
Kayıt tarihi
: 20.01.08
 
 

1966 İstanbul doğumluyum. Arçelik A- Bayanlar Milli voleybolcusuyum. A.Ö.F.İnsan kaynakları Halkla i..