Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Haziran '10

 
Kategori
Şiir
 

Aldanış ve özlem

Ben miydim aldanan yoksa sen mi beni aldatan

Ayrılık bir kez daha kapımda.

İçimde zemheri soğuğu, temmuzda kar yağıyor yüreğime,

Bu kaçıncı kış beni kilitlediğin.

-

Şimdi geceler haftalar kadar uzun, günler birbirine ulanmış,

Sensiz ne akşamlar huzur veriyor ne doğan güneş.

Nerdesin, kimlerlesin, hoş mu sun, mutlu mu?

Bu son şehir seni aradığım.

Nereye baksam seni görüyorum,

Kime baksam sen değil.

Seni tanıyanlarla seni konuşuyorum,

Kelimeler kifayetsiz, susuyorum.

-

Hangi akşamdı hoşça kal deyip gidişin,

Hangi güne uyanmıştım sensiz.

Kaç gün geçti üstünden kaç soğuk gece.

Saymayı bıraktım meçhul zamanları yaşıyorum.

-

Hangi yol sana varır kestiremiyorum,

Okyanus da pusulasız gemi, ben öyleyim.

Otobüsler çalışmasın trenler kalkmasın,

Sana olan yollarım kapansın, istemiyorum.

-

Her akşam çay içtiğimiz kafeye gittim

Çay söyledim kendime, birkaç yudum içtim beğenmedim.

Sensiz burada oturmanın da anlamı yok anladım.

Veda ettim garsona seni bıraktığım masada.

 
Toplam blog
: 7
: 772
Kayıt tarihi
: 25.09.07
 
 

1970 doğumluyum Anadolu Üniversitesi mezunuyum. Kamu görevlisiyim...