Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Nisan '11

 
Kategori
Şiir
 

Aldanma yiğidim kanma onlara

Ne güzel yaratmış yaradan seni
Aldanma yiğidim kanma onlara
Elini kolunu mert yüreğini
Zalimlere verme kanma onlara

Sanma ki evladım dertler bitecek
Vatanın bağrında güller bitecek
Sevdiğin gül bile sensiz yitecek
Aldanma yiğidim kanma onlara

Vatanı korumak kan dökmek değil
Bilirim diyene diz çökmek değil
Marifet insanlık kök sökmek değil
Aldanma yiğidim kanma onlara

Çorabı örenler kaybolur gözden
Acılar çekersin beterdir közden
Yuva kuramazsın düşersin yüzden
Aldanma yiğidim kanma onlara

Kalem tutan dedem bildi ilimi
Bir oldu duada yüreği dili
Vereceksen hizmet öğren bilimi
İlim irfan gerek kanma yiğidim

Yunusça sevmektir töremiz bizim
Mevlana’yı bilir yöremiz bizim
Merteksiz yüzüyor küremiz bizim
Hak verir hak alır kanma yiğidim

Şükran Günay

 

 
Toplam blog
: 3
: 305
Kayıt tarihi
: 16.04.11
 
 

HAYATI (1950-) Aydın İli´nin Germencik Kazası´nda dünyaya geldi. Denizli Kız İlköğretmen Okulu´nu 19..