Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Ocak '11

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Aldatan da aldatıldı bak başına neler geldi

Aldatan da aldatıldı bak başına neler geldi 

İşte bir itiraf ve bu itirafla birlikte sorulan sorular: 

“Bundan 2 yıl önce internette bir sosyal paylaşım sitesinde tanıştığım bir kadına aşık oldum. 

İki çocuğum ve eşimi bırakıp onun peşinden gittim. Eşimin bana açtığı boşanma davasında istediği tazminatı ödememek için de üzerimde bulunan iki dairenin tapusunu sevgilimin bir yakınına satış göstererek devrettim. 

Onu çok seviyordum. Aşkımız her geçen gün büyüyordu. Gözüm, sevgilimden başka hiçbir şeyi görmüyordu. 

Eşimden boşandıktan sonra evlenmeyi planlıyorduk. 

Benim kiraladığım bir evde birlikte yaşamaya başladık. İlk başlarda her şey yolundaydı. Bana öyle yakın davranıyordu ki, hayatım boyunca kendimi bu kadar mutlu hissetmemiştim. 

Onun tek koşulu eşim ve iki çocuğumla mecbur kalmadıkça görüşmememdi. 

Bir pazartesi günü iş seyahatine çıkmıştım. Eve perşembe günü dönecektim. Ama işim salı günü bitti. Erken dönüp güya sürpriz yapacaktım. Eve geldiğimde o yoktu. Ben de bir arkadaşına gittiğini düşünüyordum. Cepten aradım, ama telefonu kapalıydı. 

Gece geç saatlere doğru iyice kaygılanıp tüm arkadaşlarını aradım. Ama hiçbir yerde bulamadım. Aslında ona güvenim tamdı. Ama endişemden dolayı uyuyamadım ve dışarı çıkıp dolaştım. 

Sabaha karşı, iki sokak ilerimizde lüks bir araba durdu. Arabadan inen sevgilimin ta kendisiydi. Gözlerime inanamadım. Bir arabanın arkasına gizlenerek izledim. Onu bırakan adamla öpüşerek vedalaşmasını görünce az daha çıldıracaktım. 

Yeniden eve döndüm. Az sonra o da geldi. ‘Perşembe günü gelecektin, sen de nereden çıktın?’ diye sordu. Ben de bağırarak ‘Yabancı bir adamla nereden geliyorsun’ diye sordum. 

Beni yalanlarla kandırmaya çalıştı. Alkol kokuyordu. Sokağın başında bir yabancıyla öpüştüğünü gördüğüm halde yine de inkar ediyordu. O akşam saatlerce tartıştık. 

Onu birisiyle gözümle görmeme rağmen, bana mantıklı bir açıklama yapsa ikna olmaya hazırdım. Sihrine bu kadar kapılmıştım. Ama erken uyandım. 

Evi terk edip otele yerleştim. Eşimi arayıp özür diledim. Telefonu yüzüme kapattı. Ne yaptıysam beni affetmedi. Çocuklar da benimle görüşmek istemiyor. 

Çok pişmanım. Onun yakınına devrettiğim daireleri geri almak için dava açtım. Acaba açtığım davayı kazanabilir miyim? 

Ayrıca eşimi yeniden kazanmak için ne yapabilirim? Lütfen bana bir yol gösterin.” 

Ben de, “Dairelerin geri alınması için, eşinin açacağı tapu iptal davasının, kazanma şansının daha yüksek olduğunu, ” söyledim. 

Ayrıca aldatılan kadının affetmesinin çok kolay olmadığını anlattım. 

İşte içinden çıkılması zor bir durum. 

Değerli okurlarım sizce bu durumda aldatırken aldatılan bu adam ve eşi ne yapmalı? 

Cengiz Hortoğlu 

 
Toplam blog
: 924
: 4123
Kayıt tarihi
: 20.11.10
 
 

CENGİZ HORTOĞLU Cengiz Hortoğlu Gaziantep'te doğdu. İstanbul Hukuk Fakültesini bitirdi. Serbest a..