Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Haziran '07

 
Kategori
İlişkiler
Okunma Sayısı
1573
 

Aldatan erkek, ağlayan kadın

Aldatan erkek, ağlayan kadın
 

[I]

Evlilik..

Kutsal bir bağla bağlanan iki insan..

Aşk..

Sevgi..

Peki sonra?

Hatalar..

Acizlikler..

*

Türkiye'de erkeklerin aldatma oranının yüksek çıkmasının nedenleri çok çeşitlidir..

Gelin çocukluğa gidelim..

Çevrenize bakın, erkek çocukları nasıl büyütülüyor?

Koçum, aslanım, çapkın adam..

Çapkın..

Erkek çapkınlığı bir övünç kaynağıymış gibi sunuluyor..

İlerleyelim;

Okul yılları..

Ergenliğin getirdiği gazla sırada birlikte olunan kızlarla övünme zamanı..

Kız arkadaşı olmayanla alay etme zamanı..

Yani ne kadar çok kız arkadaşın varsa o kadar erkeksin mantalitesi zamanı..

Ve evlilik..

Evli erkekler kendilerine yeni bir eş aramaya koyulurlar..

Aranan sadece kadındır..

Ve erkekler, kadınlar kadar zeki olmadıkları için hemen yakalanırlar..

Kadınlar, aldatmayı skor meselesine getirmezler..

Kadınlar, aldatmayı bi övünç kaynağı gibi anlatmazlar..

Kadınlar, erkekler gibi iş bacak arası oldu mu düşüncesizlik etmezler..

Ve yakalanırlar..

Yakalanan erkek, hemen inkara başvurur...

Zaten aciz olduğu bir pozisyonda, daha da acizleşir..

Halbuki kabul etse hatasını..

Her şey daha kolay olacaktır..

Durum açıklanınca pişmanlıklar başlar...

[B]Sahte pişmanlıklar..[/B]

''Bir daha yapmayacağım.''
''Seni çok seviyorum.''
''N'olur beni affet.''
''Bir anlık hataydı.''

Kadın affeder..

Duyguları ağır basar çünkü..

Erkek, kadının bu olgun davranışını küçümser..

''Nasıl olsa affediyor'' diyerek aynı şeyi tekrar eder..

Çok geçmez, tekrar yakalanır..

Aynı yalanlar tekrar tekrar söylenir..

Bu sefer daha fazla hırpalar erkek kendini..

Çünkü, korkar...

Eşini kaybetmekten korkar..

Kendisini eşi gibi seven bir kadın bulamayacağından korkar..

Çünkü, eşi gidince kendisinin bir hiç olacağını adı gibi biliyordur...

*

Bu yüzden boşanamaz erkek kolay kolay..

Korkar..

Kadının zayıflığını kullanır sürekli..

Bunu da matah bişey sanır..

Övünür..

Övündükçe karakteri silinir..

Kadınsa hala seviyordur o erkeği..

Sevdiği için affeder..

Affettikçe daha büyük vurgunlar yer..

Daha büyük darbeler iner yüreğine..

Bir kilit gibi tıkılır içine..

Çıkarmak ister..

Çıkaramaz..

Ağlar..

Ağladıkça daha çok, daha içten ağlar..

Sonra kendine kızar..

''Neden'' der..

''Aptal ben'' der...

''Ne vardı o kadar sevecek?''
''5 para etmez bir adama aşık olmuşum.''
''Ah, ne kadar aptalmışım!''

Düşünür..

Düşündükçe ağlar..

Suçu sevmektir onun..

Sadece sevmek..

Sevdiği için yapılan tüm hataları silmek..

Duygularına yenik düşmek..

Sevdiği için, sıralanan binlerce yalana inanmak..

Sevdiği için, tüm acılara göğüs germek..

Kadındır o..

Duyguları ön plandadır..

Ağlar..

Ağladıkça daha çok, daha içten ağlar..

[CENTER]Özgün Kaplama[/CENTER]

[/I]

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

Oradaki basit sözcüğünü kadınlar için kullanmadım, durum bu kadar basit değil demek istemiştim... Yazıda bir genelleme yaptığınız için ve doğru olanın da başkasını tercih eden bir kişiyle yaşamanın doğru olmayacağı düşüncesiyle yazdım. İşin aslı ne biliyor musunuz, erkeğin de kadının da aldatması çok yanlış, hem düzenimi sürdüreyim dışarda da başka bir aşk yaşayayım, bu durumlara çok tepkiliyim on çocuğum dahi olsa yine de o kişiyle hayatımı paylaşmam, başkasıyla aşk yaşayan bir erkeğe nasıl sevgi duyulabilir ki, sevgi o anda biter, bunlar benim görüşlerim ama çoğu kişinin de böyle düşündüğünü biliyorum... Tepkimi şahsi algılamayın lütfen tepkim olaya ve böyle davranan erkeklere... Sevgilerimle...

Sema Sener 
 29.06.2007 21:22
 

Bu gibi durumlarda tüm kadınlar affeder gibi bir ifade sezdim, bence yanlış, ancak ekonomik özgürlüğü olmayan ya da çok sayıda çocuğu olan kadınlar affedebilir. Tüm zorlukları göze alıp "onurum kırıldı, bir daha o adamla aynı evi paylaşamam" diyenler de var... Kadınlar bu kadar aciz mi sizce, hele ki günümüzde, hayır sanmıyorum... Kapıyı gösterip güle güle diyen kadınlar çoğunluktadır ve doğru olan da budur bence... Boyuna aldatacak ve kadın buna çaresiz razı gelecek, düşündüğünüz kadar basit değil... Sevgiler...

Sema Sener 
 29.06.2007 4:52
Cevap :
Kadınların basit olmadığını sizde bende çok iyi biliyor olmalıyız, yazıdaki anlam bu değildi olamaz da tabii ki..  29.06.2007 19:27
 

kadın sevdiği için affetmez sadece..kadın zekidir doğru bundan dolayı affeder genelde..erkek gibi ben birine aşık oldum gidiyorum demez..Affeder ve uygun zamanı bekler..Affeder ama asla unutmaz ...

roji 
 28.06.2007 10:37
Cevap :
bu yüzden her kadın biraz zalimdir aslında ;)  28.06.2007 10:55
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
Toplam blog
: 278
Toplam yorum
: 309
Toplam mesaj
: 54
Ort. okunma sayısı
: 1360
Kayıt tarihi
: 16.01.07
 
 

Küçük bir kız çocuğu masumiyetidir yazmak, her satırı her cümleyi her kelimeyi tekrar tekrar gözden ..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster