Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Kasım '10

 
Kategori
İlişkiler
 

Aldatan Erkek Yakalandığında

Aldatan Erkek Yakalandığında
 

Her seven kadın gibi, eşime karşı kıskançlığım vardır. Ve hep aldatılma korkusu yaşamışımdır, bir gün başıma gelirse ne yaparım diye? Arada bir eşime sorarım beni aldatıyormusun diye, aldığım cevap;'' Ben sende herşeyi buluyorum, dışarıda ne işim olur '' rahatlatıcı bir cevap değilmi? Kocam aradığı herşeyi, bende buluyor rahat ol kızım aldatmıyor işte'' diyorum.

Ama zamanla benden uzaklaştığının da farkına varıyorum. Hafta sonunda eşimin telefonuna gelen bir çağrı, bizim büyülü yuvanın temellerine ihanet tohumlarının ekildiğini yüzüme tokat gibi vuruyor. Bu arada mesleğim dedektiflik değil ama başlıyorum, dedektifliğe, önce telefon faturasını inceliyorum, internetten; aynı numara defalarca görüşülmüş, bizimki yemin billah diyor arkadaşlar görüşmüştür, aklım almıyor, herkesin elinde bir değil iki üç hat varken, ve böyle gizli bir ilişkiyi yaşarken niye arkadaşının telefonundan görüşsün diyorum. Yutmuş gibi yapıyorum, ama bu arada bizimki hat değiştiriyor, karşıdaki de hattı kapatıyor. 3-4 ay böyle geçiyor, bu arada eşimin ikinci msn adresini keşfediyorum. Tabii o şahıs ve diğer bayan arkadaşları, bende ipler kopuyor, uzun bir süre mutluluk dolu zannettiğim, yuvamızda savaş rüzgarları esiyor.( hala bazen meltem şeklinde devam ediyor ya) İl dışına gittiği bir gün benim yattığım saatleri bilir, çocuklarla yatıyorum, benim onu arayacağım tuttu, telefon dakikalarca meşgul bizimkiler sohbet ediyor, ayrı kaldılar ya biraz, bir mesaj gönderdim. Benimki telefonu hemen kapatıp bana döndü, müzik dinliyormuş, ondan meşgul çalmış. Bu arada araştırmalarım devam ediyor. Yeni hattınıda incelemeye alıyorum, gene bir numara çok sık ve uzun görüşülmüş, ben bu numarayı daha önce almışım ama bir numarayı yanlış kaydetmişim, arayıp kızcağıza bir sürü laf söylemişim (sonra, doğru numarayı da öğrendim ve kızdan özür diledim. Beni affetmiştir umarım) sonra, benimkinin işyerine kadar taşıyor bizim ihanetin fırtınası, benimkinin kaçacak deliği yok, kabulleniyor.

Ama şu gün olmuş hala hata olarak görmüyor, seks, bakkaldan peynir, ekmek almak gibi doğal bir ihtiyaçmış, ihtiyaçlarını gidermişler, bizim evli bayanla. Gönülbağı oluşmamış daha. Telefonda da ihtiyaçlarını gidermişler, bizim sınıf atlama meraklısı anne bozuntusunun 3G'li telefonu varya (tabii bizimkinin de vardı, iki arada bir derede kalıp parçalamadan önce) Diyeceksinizki, sen bu arada ne yapıyorsun? Hiç birşey, ihanetin üstüne sünger çekmeye çalışıyorum, 3 tane yavrum'un hayatını, bu tip insanım diye dolaşan insan müsveddelerine çiğnetmemeye çalışıyorum.
Bu ihaneti mantıken afettim, kalben afettmedim. Keşke kalben de affedebilseydim. Ama uyku saatlerimin dışında pat diye zihnimi kurcalarken buluveriyorum ve soruyorum, bu ihanetini hak edecek ne yaptım sana, ki ben sana günü birlik ilişki yaşarsan sesimi çıkarmam demiştim, ama sen gönülbağı değil telefon bağı kurmuşsun ( gönülbağı daha nasıl kurulur bilemiyorum) ''DAL RÜZGARI AFETSEDE KIRILMIŞTIR BİR KERE'' Bir gün umarım dal da, affedebilir seni.
 
Toplam blog
: 173
: 568
Kayıt tarihi
: 15.01.10
 
 

Kamuda çalışıyorum, dünyalar tatlısı üç tane yavrum var. Burda bulunmamın sebebi hayatı sizlerle ..