Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Sabiha Rana Melekler Yüreğinizden Öpsün

http://blog.milliyet.com.tr/sabiharana

20 Şubat '11

 
Kategori
Güncel
 

Aldatılan Kadın Arkadaşım Olunca!...

Aldatılan Kadın Arkadaşım Olunca!...
 

Milliyet.com.tr


İki gün önce, uzun zamandır görüşmediğim bir hanım arkadaşımdan telefon aldım... Merhabadan, oradan buradan iki hatırdan sonra; özledim, görüşelim, bir çay, bir kahve içelim, en önemlisi de anlatalım, biraz dertleşelim seninle diyordu!...

O telefon üzerine, dün buluştuk, konuştuk, gülüştük ve de ağlaştık kendisiyle...

**

- Kocanın başka bir kadınla yattığını öğrenince onu kıskandın mı peki?
- Hayır...
- Yalancı!
- Akşamları ''başım ağrıyor'' demekten gına gelmişti..

Gülüşmeler... :))

- İşine yaradı yani bu durum öyle mi?
- Onun gibi bir şey..
- Anlayamadım!
- Diyorum ki; o kadın için üzüldüm bile, bir kadın neden katlanır ki bir başka erkeğe?.. Hele de evli değilse, çocuğu da yoksa zulümden farkı yok ki.
- Kocana olan duyguların ne zamandan beri eksilmeye başladı?
- Ben de ne zaman soracak diyordum! Taa ki benden sakladığı o telefon mesajlarını, e-mail ve chat kayıtlarını bulana kadar.
- Seni şimdi daha iyi anlıyorum..
- Anlayamazsın.. Kayıtlardaki mesaj ve yazışmalar da, benim kocam değil de san ki bambaşka biri vardı..
- Nasıl yani?
- Nasıl olacak, bambaşka biri işte.. O sert adam gitmiş, yerine; yumuşak, romantik, kendine özen gösteren biri gelmişti..
- O kadar farklıydı mı demek istiyorsun?
- Bana "canım" demeyi unutan o adam; ''canım'' diyordu, "aşkım" diyordu, ''bebeğim'' diyordu, halbuki bu sözleri benden esirgeyeli yıllar olmuştu..
- Seni anlamaya çalışıyorum da bu durum seni epey üzmüş olmalı..
- O kayıtlarda okudum.. Hayaller kurmuşlar beraber.. Düşünebiliyor musun, benim dedikodumu bile yapmışlar?.. Sırf bununla da kalsa iyi.. Birde utanmadan kızımızı konuşmuşlar, o kadın; ''annesine çekmiş demek ki'' diyordu..

Ağlaşmalar.. :((

- Yukarıda ''kıskandın mı?'' dediğim de ''hayır'' demiştin!.. Oysa bu anlattıklarından kıskandığını çıkarıyorum..

- Haklısın.. Hayır derken bile, hırslanıp kıskanıyorum.. Ne garip, hayatımda hiç kimseyi ve hiç bir durumu, böyle ''yakıcı ve itici'' bir şekilde kıskanmamıştım.

- Peki, o kadının yerinde sen olsaydın, ne düşünürdün?

- Fark olacağını sanmıyorum yine ''içim acırdı''

**

Garip gelecek ama iki kadın arasında kalmış bir erkek, ''araç'tan'' farksız göründü bana...

**

''Melekler Yüreğinizden Öpsün''

Sabiha Rana | Facebook

 
Toplam blog
: 1989
: 4996
Kayıt tarihi
: 26.10.06
 
 

Gazeteci - Yazar (NLP Uzmanı - İlişki ve Yaşam Koçu) Yaşarken dünyayı dolaşmayı, topraktan güneşe..