Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Eylül '10

 
Kategori
İlişkiler
 

Aldatılmak( Başka bir kadın )

Aldatılmak( Başka bir kadın )
 

Her kadının aldatılmaya alerjisi vardır ve her kadının sevgilisi yada eşi hakkında sürekli şüpheleri vardır bu tartışılmaz. Ama bir o kadar da birlikte olduğu kişiye konduramaz böyle bir suçlamayı.
Aslında biz bayanların korkulu rüyasıdır başka bir kadına tercih edilmek yada başka bir kadına eşimizin dokunmuş olması. Başkalarının aldatılma hikayelerini dinlerken genel huyumuzdur ben olsam şunu yapardım, ben olsam tokatı basardım hele ben olsam bedelini ödetirdim.
Bende aynıydım aldatılmak ve sonrasına dair sarfettiğim sayfalarca kelimelerim var. Gelelim benim konuma 1 buçuk yıldır birlikteyim sözlümle. Hayatımda yaşadığım en sorunlu ama bir o kadar da, yaşadığım en mükemmel ilişki. Her sabah ona aşık olarak uyandığım, tutkuyla bağlı olduğum ve onunda bana aynı duyguları hissettiğine inandığım sözlümün 1 yıl önce 2 saatlikte olsa beni aldattığını öğrendim hemde kendisinden. Ne mi yaptım? Sadece sustum. Ne tokat atabildim, ne bağırabildim, nede masadan kalkıp gidebildim sadece "sustum". Kaybetme korkumdanmı asla. 2 saatlik aldatıldığımı duyduğumda tam 2 saat sustum. Çok karmaşık bir duygu konduramamak, hazmedememek, kızgınlık, kırgınlık hepsini aynı anda yaşadım. Bir kaç kelime söyleyim dedim kekeledim.
Sonuç mu hala birlikteyiz ve ben hala hazmetmeye çalışıyorum.
Şimdi ben de gurursuz dediğim insanların sınıfınamı giriyorum? Yoksa her kadının kaderi aynıdır martavalınamı inandırmalıyım kendimi. Güven mi bilmem hala tam toparlayamadım kendimi güven duygusunu nereme sakladım bilmiyorum. Ama şunu biliyorum bir erkeğin sizi sevmesiyle orantılı birşey değil sizi aldatması mesele sadece başka bir kadın olması.
Başka bir kadın...
 
Toplam blog
: 41
: 1224
Kayıt tarihi
: 28.04.09
 
 

24.07.1984 Sakarya doğumluyum... Hayatım hep yoğun geçer hem çalışıyorum hemde okuyorum... Bana iyi ..