Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Sabiha Rana Melekler Yüreğinizden Öpsün

http://blog.milliyet.com.tr/sabiharana

21 Eylül '07

 
Kategori
Projeler
 

Aldatılmayı nasıl aldatabiliriz ve atlatabiliriz projesi

Aldatılmayı nasıl aldatabiliriz ve atlatabiliriz projesi
 

Siz-i gidi biz-i aldatanlar?

Hadi diyelim ki her zaman ki gibi, az buçuk insanlık ettik ve birileri de bizi aldattı çok da iyi halt etti.. (bir daha aldatılacak Sabiş bulamasınlar inşallah. Na böle böle olsunlar. :()

Şimdi efendim. Benim gibi hani çoook aldatılanlar olarak sizler bizler olarak, aldatıldıklarımızı ne yapacağız ne yapmalıyız nasıl kurutmalıyız işte bunları merak ediyor bekliyorum.. Bu cins atıklar, bedensel atık, ruhsal atık, duygusal atık, maddi ve manevi atık olarak evsel atık mı yoksa hastane atığı, kimyevi maddeler atığı gibi hani şu kentsel projelerde desteklenmek istenen şehir projeleri açısından da ön ayak olunan insan sağlığı ve en mühimi de küresel meseleler açısından son derece ciddi durum arz eden yani bu gibi biz insanların belli atıklarını ya da ‘’ne idi o?’’ (dediğimiz) belli olmayan, atıklarını nerelerde ve nasıl değerlendirebiliriz? Yahut da yetkili ilgililer bizlere ne gibi önlem paketleri sunabilirler veya da bunları kapımızın önünde ki çöp konteynırlarına mı yoksa arabalarımızla giderken, şehir içi, şehir dışı zaten hiiiçç fark etmez bizim için, bizler bunları önümüze gelen cam, kapı, pencere vindov vs. re her önümüze gelen yere ‘’sıbıtalım gitsin mi?’’ yani şunu demek istedim ''atalım mı savuralım mı?''
Yani nasıl, ne gibi bir halt edelim?
Bunu öğrenmek istiyorum! Billahi de bilmiyorum???

Cahillik bildiğiniz gibi değil, çok kötü bir şey vallahülaziym..

Ne tesadüf ki şimdi ninemin bir sözünü hatırladım.. ''Aldatırsan beni, aldatırım seni.'' Sakın bana yanlışlıkla konunun başını çıkını sormayınız bilmiyorum canlarım. Çünkü benim adım! ''BİLMİYORUM EFENDİM.''

Sizlerden ricam, cevaplarınızı aha da şuradaki vicdani muhasebe kutusuna nazikçe bırakmanız açıkçası ''atmanız.''

İşte bu kadar. Sonra mı? ''Melekler elbette öpecekler sizi.'' :)

Gönül notum: Hem siz, ''küfürlerin efendisi Eşref Beyi'' okudunuz mu? Ayrıca. Bizim ''Fitnat Hanım'a'' kurban olacak olan Haşmet beyi. Hani şu talihsiz evlilik yapan bizim ''Fitnat Hanım'ı'' soruyorum. Okudunuz mu diyorum?*Edebiyat kültür işidir tabi, anlıyorum....!*

Fotoğraf mı efendim? Demek istiyorum ki ''hayat buz gibidir, zaten üşütür, hasta eder adamı.. Daha sonra da hayat insanın altından kayar gider.. Tıpkı buzda gibi! Hele de seni hemen tutmak etmek isteyenlere, sakın bilmişlik edip de aldanma! Vallahi de billahi de tıpkı gökteki yıldızlar gibi, (seni de beni de onu da şunu da) sana, bana, ona buna, baka, baka, kaydırırlar biz-i-e gideriz taaa Peru'ya..

Sonra mı? Ben buraya nasıl geldim ki der-sin-iz!

İşte efendim. Yine laf'ı güzaf dandi sakız oldu.. Yukarıdaki şahane fotoğraf, anlatmaya çabaladığımı anlatıyor.. Yoksa art niyet gözetmek şanımıza yakışmaz, çok ayıp çok, ayrıca da günah mübarek gün. Töğbe töğbeeee

Çokça hürmet ederim.

Gönüllünüz.

Fotoğrafların menbağının adresesi: http://galeri.milliyet.com.tr/

 
Toplam blog
: 1989
: 4996
Kayıt tarihi
: 26.10.06
 
 

Gazeteci - Yazar (NLP Uzmanı - İlişki ve Yaşam Koçu) Yaşarken dünyayı dolaşmayı, topraktan güneşe..