Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Haziran '11

 
Kategori
İlişkiler
 

Aldatma, dayak, hakaret ve daha da fazlası... acil durum!

hortogludorduncubakis@gmail.com  

 

 

Aldatma, dayak, hakaret ve daha da fazlası... acil durum! 

 

“Eşimle öğrenciyken tanıştık. Ailemin tüm uyarılarına rağmen, okulumuz bitmeden evlendik. 

 

‘O okulunu bitirsin’ diye, okuldan ayrılarak çalışmaya başladım. Eşim eğitimini tamamladıktan sonra bir süre bir şirkette çalıştı. 

 

Sonra da kendi işini kurdu. Kurduğu şirkette benim de desteğimle çok başarılı oldu. Çok büyük paralar kazandı. 

 

Bir süre sonra her akşam eve geç gelmeye başladı. Ben ne zaman ‘nerede kaldın?’ diye sormaya kalksam hakaret ediyor veya şiddet uyguluyordu. 

 

Ayrılmayı çok düşündüm. Ama ‘iki çocukla ne yaparım?’ kaygısını taşıyordum. Annem babam sağ değiller, bir ablam var o da yurt dışında yaşıyor. 

 

Geçen hafta sonu arkadaşları yemeğe davet etmiştik. Ben de masaya yemek servisi yapıyordum. Yemekleri masaya getirirken kulaklarıma inanamadım. Arkadaşlarına ‘Beni nasıl aldattığını, kaç kadınla birlikte olduğunu’ anlatıyordu. 

 

Duyduklarım, beni çileden çıkardı. ‘Bunları anlatmaya utanmıyor musun?’ dedim. Bana, ‘Şimdi defol, seninle sonra konuşuruz, ’ diye bağırdı. 

 

Herkes gittikten sonra beni odaya çağırdı. İçerden kapıyı kapattı. ‘Sen beni arkadaşlarıma nasıl mahcup edersin, ’ deyip, bana tekme tokat vurmaya başladı. Çığlıklarımı duyan çocuklar kapının önünde ağlıyorlardı. 

 

‘Hadi şimdi defol, sana tek kuruş dahi vermeyeceğim. Bu evi terk et, ’ dedi. Ben de gecenin geç saatinde, 4 yaşındaki kızımı ve 6 yaşında oğlumu alıp bir arkadaşımın evine gittim. 

 

Eşim ertesi gün arayıp ‘Bir daha bu eve dönmeyeceksin, çocukları da senden alıp, seni boşayacağım, ’ dedi. 

 

Burada kaç gün kalabileceğimizi bilemiyorum. Ne yapacağım konusunda acilen bilgiye ihtiyacım var.” 

 

 

*** 

 

Değerli okurum, yaşadıklarınıza çok üzüldüm. Ama kendinizi çaresiz olarak görmeyin. 

 

*** 

 

İşte izleyebileceğiniz yol haritası: 

 

*Hemen karakola başvurup, eşinizin size uyguladığı şiddetle ilgili şikayette bulunun. Ayrıca rapor alın. 

 

*Mahkeme, size şiddet uygulayan eşinizin 6 aya kadar evden uzaklaştırılmasına karar verecektir. 

 

*Muhtarlıktan, oturduğunuz evin aile konutu olduğunu belgeleyen bir yazı alın ve tapuya şerh koydurun. Bu durumda o evi satamaz. 

 

*Açacağınız boşanma davasında, sizin ve çocuklarınız için nafaka, yaşadıklarınızdan dolayı da maddi ve manevi tazminat talep edin. 

 

*Ayrıca bu davayı açarken eşinizin mal varlıkları üzerine tedbir konulmasını talep edin. 

 

*Mahkeme çocukların velayetinin kimde kalacağına karar verirken, çocukların yaşlarını ve eşinizin size ve çocuklarına karşı davranışlarını dikkate alacaktır. İçiniz rahat olsun. 

 

*Ayrıca 1 Ocak 2002’den edinilmiş mallara katılma rejimi gereği haklarınızı da talep edin. 

 

*** 

 

Değerli okurlarım, sağlıklı ve mutlu kalın. 

 

Cengiz Hortoğlu 

 

 
Toplam blog
: 924
: 4123
Kayıt tarihi
: 20.11.10
 
 

CENGİZ HORTOĞLU Cengiz Hortoğlu Gaziantep'te doğdu. İstanbul Hukuk Fakültesini bitirdi. Serbest a..