Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Aralık '07

 
Kategori
Güncel
 

Aldatma haftasındayız

Aldatma haftasındayız
 

Yeni yıl hediyesi olarak kırmızı iç çamaşırı görürsünüz vitrinlerde. Yılbaşına cinsel bir içerik kazandırılır aslında. Yeni yıla girerken ne yaparsanız tüm yıl boyunca da onu yapacaksınızdır sanki.

Sevişerek girmek...

Tüm yıl boyunca sevişilir mi dersiniz yeni yıla girerken seviştiğiniz için?

Şimdi de en çok yılbaşı haftası eşlerin birbirlerini aldattıklarına dair bir yazı okudum. Dikkat edilmesi gereken ve şüphe uyandıran davranışlara baktım. Eyvah hemen hepsi bende var.

* Sakladığı hediyeyi başkasına verdiğini fark etmek (bu yok bende)

* Bir “iş arkadaşından” ya da “dostundan” özel bir hediye almak (Dün akşam aldım vallahi. Bunu da kahvaltıda söyledim Sem’e üstelik. Nereden bileyim.)

* Cep telefonu faturasını saklamak (Faturayı zaten Sem hiç görmez ki...)

* Daha sık mesaiye kalmak (Bugünlerde evet. Mesela dün akşam bir sergi açılışına katıldım. Düşündüm de bugünlerde çok sık kokteyle katılır oldum. Üstelik dünkü serginin sahibi genç bir bayan ressamdı)

* Arabanın kilometre göstergesinde ani değişiklikler (Allah’tan Sem kilometre saatiyle hiç ilgilenmez)

* Yabancı bir parfüm ya da alkol kokusu (Bu doğru. Yabancı alkol, hımmm, sanırım dün akşam kokteylde içtiğim farklı bir şaraptı. Parfüm mü? Sem bayramda yolculuğa çıkarken yanıma üç çeşit parfüm aldığımı görünce şaşkınlığını dile getirmişti aslında. Ben yandım. Bugünkü gazetelerden uzak tutmalıyım onu.)

* Evde huzursuz huzursuz dolaşmak (Nasıl dolaşmam. Dün gece saat ikide kalkıp huzursuz huzursuz dolaşmıştım. Fakat Depremi bahane etmiştim neyse ki...)

* Gece geç saate kadar yatmamak, eşinden uzak durmak (yok o kadarını yazmam gerekmiyor değil mi)

* Yeni saç stili, kıyafetler, hobiler ve egzersiz programı (Ciddi söylüyorum saç stilimi değiştirdim bu hafta. Farklı bir kuaföre gittim ve değişik bir tarz denedim.)

Şimdi tüm bunları göz önüne getirince Sem’in benden şüphelenmesi çok olağan. Şimdi üzerimde bir baskı hissettim işte. Erkenden eve gidersem yine dikkat çekecek. Kötü bir durum.

Eski FBI ajanı Jack McElliot’a göre ben aldatanlardan oluyorum öyle mi?

İyi de kiminle?

Belirtileri olduğuna göre demek ki “o” kişiyi bulmam an meselesi...

Etrafa daha iyi bakmalıyım demek ki.

Alizarin’den sevgilerle...

 
Toplam blog
: 105
: 7006
Kayıt tarihi
: 27.04.07
 
 

Ereğli - Konya Gazi Lisesi (yatılı) - İstanbul Üniversitesi İşletme (İng) Fakültesi - Ressam ve A..