Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Aralık '06

 
Kategori
Mizah
 

Aldatmak

Aldatmak
 

İtirafım var kadere! Aldatıyorum ben. Evet evet bildiğimiz aldatmak işte. Üç, altı, sekiz harf tam tamına. Rahatsız ediyor tabi beni bu duygu. Fakat kaçınılmaz da bir gerçekti bu. Er ya da geç gelecektik bu noktaya, yoktu bir kaçış yolu. Pişman değilim ama!

Kaderim, alınyazım bunu en iyi sen bilirsin ve sen anlarsın beni ondandır sana bu itirafım. Bilirsin hayat hızla akıp gidiyor. Hiçbir şey aynı kalmıyor. Zamanla birlikte bizler de değişiyoruz. Bir değişim kaçınılmazdı yani.
Fiziksel ve ruhsal diye ikiye ayırır kimi uzmanlar aldatmayı.Sanırım benimkisi her ikisi de! Varsa bir üçüncü şık, o da hatta. Her şeyiyle bütünüyle sadakatsızlık yani(!) Yok başka meali.

Dokuz gün sonra iki ay tamamlanacak. Sorgulamıyorum fazla neden nasıl diye. Dediğim gibi kaçınılmazdı, gitmeyecekti bu böyle. Hep bir karamsarlık hep bir içe kapanıklık umutsuzluk hep. Biraz gülüp eğlenmek mutlu olmak benim de hakkım değil miydi ama?

Fırtınalı bir iki ay geçirdik R. ile yazmadığım kadar yazı sıraladım bu zaman zarfında. Ayaklarım yerden kesilmişti adeta. Yazmak hiç bu kadar keyif vermemişti bana. Öyle düşünüyordum o zamanlar. Lakin ne kadar unutmak istesem de T.yi, aklımın bir köşesinde o vardı hep. Düşündüm, düşündüm, yine düşündüm.
Bir kez daha düşündüm geri döndüm ve şimdi itiraf ediyorum.

Evet sevgili blogum, ilk göz ağrım tuzlukk yaklaşık iki ay ihmal ettim seni, değil yazmak içeri girip günlük rutinlerimden istatistiklerle oyalanmak, sayfa dizaynıyla ilgili yapılabilecekleri sıralamak, eski sayfaları karıştırmak gelmedi içimden, geçmedi aklımdan. Ama şimdi burdayım ve soruyorum sana!

Aşk her şeyi affeder mi!!!?
 
Toplam blog
: 39
: 765
Kayıt tarihi
: 21.10.06
 
 

Özel biri değilim. Sıradan bir yaşam süren sıradan bir adamım. Çok geçmeden adım unutulur. Tuzluk...