Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Kasım '07

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Aldatmak

Aldatmak
 

"Eğer gerçek bir aşksa söz konusu ben aldatan kişi olmaktansa aldatılan olmayı yeğlerim."

İnsan güzel bir aşkın tam göbeğine düşmüşken niye aldatır, ne arıyordur? Heyecan, güzellik, tatmin... Neden kaçıyordur? Hayatındaki eksik nedir?

Bir aldatan bulup sormayı çok isterdim:)

Peki aldatan neden seni aldatıyorum diyemez? Bunun için birine sormama gerek yok. Düzenini bozmak istemiyordur; alışmıştır bir de kaybetme duygusu yaşıyordur. Ne saçma ama gerçek...

Çevremde çok aldatan var ve bir gözlem daha aldatmak erkeklere özgü olmaktan çıktı. Ama genede bu olguya verilen isme bayılıyorum çünkü insan aldatırken önce kendini aldatıyor... Karşısındakinden önce kendisini...

Karşısındaki olayı bilmiyor, görmüyor dolayısıyla eğer vicdanlı biriyse aldatan acıyı, pişmanlığı sadece kendi içinde yaşıyor. Değer mi peki yaşadıklarına. Değiyorki aldatıyorlar mı demeliyim. İçimden gelmiyor ama...

Hani böyle ahkam kesenler vardır ya. Eğer beni aldatırsa bir daha yüzümü göremez diye. İşte onlara çok şaşırıyorum. Her aldatma birbirinin aynı değildir. Başına böyle bir olay gelmeden nasıl kesin konuşabiliyorlar diye...

Ben her konuda olduğu gibi bundada dürüstüm eşime...Eğer böyle birşey olursa ne yapacağımı ben bile bilmiyorum diyorum...Ne giderim ne kalırım diyebiliyorum...Kaşınıyormuşum gibi geliyor değil mi ordan. Ben öyle düşünmüyorum...Sadece büyük konuşmayı sevmiyorum...

Ama karşımdakininde böyle bir kumara kalkışacak kadar bana az değer vermesi çok düşündürücü olurdu...

Benim çerçevelerim kendi içinde hem geniş hem dar...Birkere hepimiz insanız ve herkes hata yapabilir gözüyle bakıyorum...Çok mu genişim ne:)

Mesela tek gecelik bir aldatmayla uzun süreli duygusal bir ilişki benim için aynı değil. İkisinin vereceği acılar birbirinden hem farklı hem aynı... Ama tek bildiğim aldatılan için bunun çok acı olduğu... Aynı yatağa baş koyduğu birine duyduğu güven halkalarının tek tek kopması çok acı olmalı... Bu eller sadece bana dokunacak diye baktığın ellerin başkasına dokunduğunu bilmek, acaba onu da benim gibi sevgiyle öptü mü demek çok acı olmalı...

Ama bir bayan olarak şunu söyleyeyim bana hissettirmesinde ne yaparsa yapsın demek bence çok aşağılayıcı...Bana dürüstçe gelip anlatması bence en güzel tercih...

Sanırım aldatılan o kavşağa gelince önce o aldatanı sonrada yüreğini uzun uzun dinlemeli ve yönünü belirledikten sonra bir daha arkasına bakmamalı. Ne kadar zor olursa olsun...

Neyse umarım bu aldatma kuşağı yakından uzaktan uğramaz bize...
 
Toplam blog
: 37
: 560
Kayıt tarihi
: 16.10.07
 
 

Yirmisekiz yaşında bir bayanım. Yüksek yapıyorum. Çalışmıyorum. Hayata dair yazmayı seviyorum. Yazma..