Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Beauty And The Beast

http://blog.milliyet.com.tr/bab

04 Kasım '08

 
Kategori
İlişkiler
 

Aldatmanın dayanılmaz hafifliği

Aldatmanın dayanılmaz hafifliği
 

Ne istiyorum biliyor musunuz, ben de aldatmanın o dayanılmaz hafifliğini yaşayabilmek istiyorum.. Aldatılanların ve hatta bundan haberi olmayanların Don Kişotluğunu yapmaktansa aldatanların pervasızlığını ve bu pervasızlığın verdiği bulutlarda uçma hissini yaşamak istiyorum.

Pervasız tarafın birgün karşı cepheye geçip madur olacağını beklemektense aynen onlar gibi hareket etmek daha kolay olsa gerek.. Bir de üstelik napmak istiyorum biliyor musunuz? Öyle az da olsa yürekli aldatıp utanarak açıklayanlardan olmaktansa bunu saklayan bahaneler arkasına gizleyen o en beterlerinden biri olmak istiyorum. Belki anca öyle halinizden anlamam mümkün olur.. Aslına bakarsanız bu sinsi mikrop benim dogma düşüncelerime bile sızabildiyse dünyada aldatmayan ve alatılmayan kimse yok demektir.. Hormonlarının sesini kalbinin sesi sanan karşı cepheye sevgilerle...

 
Toplam blog
: 4
: 718
Kayıt tarihi
: 01.11.08
 
 

İstanbulluyum. Lisans ve yüksek lisansımı Marmara Üniversitesi'nde tamamladım.Yaratıcı çalışmalar ya..