Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Nisan '14

 
Kategori
Kitap
 

Aldığım en güzel hediye. Teşekkürler, Hıdır Yılmaz...

Aldığım en güzel hediye. Teşekkürler, Hıdır Yılmaz...
 

Birden yıldız yağdı kalbime, güneş açtı ruhum.  Bu soylu, asil davranış nasıl da yağdı ,çok teşekkür ederim, o kalbe...
 

Çiçek açtı gönül... Teşekkürler, aynı inanç ve kalple,  Hıdır Yılmaz...Çok teşekkürler...Nicedir yükümüz, hafifletti tüm değerler, davranışınız... Katkı koyacak ülkeme...(N.K)

Sevgili öğretmenim.

Dünümü okumadan, öğrenemeden geçirdim. Ben, ben değildim ve kim olduğumu bilmiyordum? Düşünmeye, üretmeye ve ürettiğimi hakedenle paylaşmaya çalışıyorum. Yarına daha umutluyum.

Ortak aklın ve vicdanın donattığı ve yönlendirdiği insanlarımızın artması ile bütün manevi değerlerimizin, yüreklerimizdeki hakettikleri yeri bulacaklarını ve bilimin emek ile birliği bütün suni yapay ayrımların, ülkeme ve dünyama daha fazla zarar vermelerini önleyerek,

Barışın, kardeşliğin, dostluğun ve insanca zulümsüz. sömürüsüz ve yalansız bir geleceği kuracağına inanarak yaşıyorum. Yaşayacağım...

Bu duygularımla Kütüphaneler Haftanızı kutluyorum.

Sevgi ve dostlukla.

 

3.4.2014

 

Hıdır Yılmaz..

Ortaca.

 
Toplam blog
: 642
: 524
Kayıt tarihi
: 19.07.08
 
 

Muğla'nın YERKESİK  beldesinde dünyaya gelmişim.  Yöremin o solunacak havasını, coğrafyasını çok ..