Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Ekim '15

     
    Kategori
    Alışveriş - Moda
     

    Aldıklarım / Bershka, Pull&Bear, Stradivarius Alışverişim

    Aldıklarım / Bershka, Pull&Bear, Stradivarius Alışverişim
     

    Herkese merhaba, bu ay içerisinde Inditex Group'tan yani Bershka, Stradivarius, Pull&Bear mağazalarından yaptığım alışverişi sizlerle paylaşmak istedim. Eğer beğendiğiniz bir ürün olursa, bu sezon içerisinde mağazalarında bulabileceğiniz ürünler bunlar ... Ozaman başlayalım.

     

     

    İnditex Group ( Bershka, Pull&Bear, Stradivarius ) Alışverişim kot

      

    Tam istediğim ve uzun süredir aradığım rengi bulmam ile birlikte aşık olduğum kot tayt tarzında, bu(sağdaki) dar kot pantolonu Bershka'dan 40 tl ye aldım. Sezon ürün olmasına rağmen, ayrıyetten ürünü ve rengini çok beğendiğim için fiyatını gayet uygun buldum. Dayanamadım bir başka rengi olan koyu lacivert renginide aldım, zaten bu renktede kotum yoktu iyi oldu.  

     

    İnditex Group ( Bershka, Pull&Bear, Stradivarius ) Alışverişim kot

         

    Birçok fotoğraflarını çektim ama rengi en çok bu fotoğrafta ve en yakın çekim yaptığım fotoğrafta gerçeğe yakın çıkmış. Yukarki fotoğraftan azıcık daha koyu bir tona sahipler ama hemen hemen aynı. İkisinin arasındaki farkta ykarıdaki gibi...     

     

    İnditex Group ( Bershka, Pull&Bear, Stradivarius ) Alışverişim kot

     

    Valla ben çok beğendim, beğenmesem gidipte diğer rengini almazdım. Hemde diğer ürünlere göre uygun olduğu içinde beni cezbetti, dapdar yapışıyor bacaklarıma tam istediğim gibi.

     

    İnditex Group ( Bershka, Pull&Bear, Stradivarius ) Alışverişim kot

     

    Paçası bana biraz uzun ama zaten kıvırarak kullanmayı tercih ediyorum daha hoş duruyor. Şuan yeni aldığım için bir esneme söz konusu değil, çok uzun vadede kullanımda en fazla belin ve dizlerin hafif bollaşabileceğini düşünüyorum ama onuda pek sanmıyorum çünkü Bershka nın kotlarını kullanırım genelde ve böyle birşeyle karşılaşmadım şuana kadar ama pantolonlarında aynı şeyi söyleyemeyeceğim.

     

    İnditex Group ( Bershka, Pull&Bear, Stradivarius ) Alışverişim kot

     

    Renkleri tam olarak yukarıdaki ve aşağıdaki gibi. Üsttekine zaten bayıldım, tam o rengi arıyordum... Bu arada yüksek bel değiller ama düşük belde diyemem. Normal belli işte.

     

    İnditex Group ( Bershka, Pull&Bear, Stradivarius ) Alışverişim kot

     

    Son olarak bu kotlarla ilgili birşey demem gerekiyorsa eğer biraz toplanma yapıyor, ama zaten giyindiğinizşey üzerinize tam olan bir tayt değil ise mutlaka toplanma yapar bence,çaresi varsa eğer banada söyleyin.

     

    İnditex Group ( Bershka, Pull&Bear, Stradivarius ) Alışverişim tişört

     

    Ve ve ve...Bu aralar daha doğrusu bayadır moda olan basics v yakalı tişötler... Ay bunlarıda tam istediğime göre bulmak çok zor, varsada çok pahalı oluyor alt tarafı basics bir tişörte göre. Bu tişörtüde Bershka da gördüm hemdeee 15 tl ye ve hemen kaptımama şöyle birşey var normalde bu tişörtün modeli dar kesim. Ben salaş istediğim için gittim L aldım,normalde S beden giyiniyorum ve bu tişörtün s sini giyindiğimde dapdar oldu e öyle darda istemiyordum, L tam istediğim gibi bol olunca onu aldım.

     

    İnditex Group ( Bershka, Pull&Bear, Stradivarius ) Alışverişim tişört

     

    Ayrıca ben bu yukarıdaki kumaş gibi yumuşacık bir kumaşın üstüne tane tane yuvarlak ipliklerin olmasına bayılıuorum. Çok hoşuma gidiyor, oda güzel denk gelmiş oldu valla...

     

    İnditex Group ( Bershka, Pull&Bear, Stradivarius ) Alışverişim bandana

     

    Bu aralar bandanalara taktım, çok severek kullanıyorum ve çok güzel bir hava katıyor insana... Bu bandananın rengine bayıldımm,kendisi en enn sevdiğim renktir.

     

    İnditex Group ( Bershka, Pull&Bear, Stradivarius ) Alışverişim bandana

     

    Bunu Pull&Bear dan 15tl ye aldım. Takıldığında daha yapışık duruyor.

     

    İnditex Group ( Bershka, Pull&Bear, Stradivarius ) Alışverişim bandana

     

    Bu yukarıdaki bandana ise ilk aldığım bandana,siyah olduğuiçin herşeyle uyuyor zaten. Birde şekilli ve kalın olması daha hoş bir görüntü ortaya çıkarıyor. Yukardaki mavi bandanaya göre daha bol durması daha güzel olmasını sağlıyor.

     

    İnditex Group ( Bershka, Pull&Bear, Stradivarius ) Alışverişim bandana

     

     Bu bandanayı ise Bershka'dan 20tl'ye aldım. 

     

    İnditex Group ( Bershka, Pull&Bear, Stradivarius ) Alışverişim çanta

     

    İşte, yaklaşık bir senedir istediğim gümüş çanta. İnternet sitesinde hep vardı ama Türkiyeye gelmek bilmiyordu her sezon modeli değişsede. Bu sefer gelmiş, beni çok sevindirdi.

     

    İnditex Group ( Bershka, Pull&Bear, Stradivarius ) Alışverişim çanta

     

    Ben modelinide çok sevdim orjinal duruyor, içinde fermuarıda var. Baya şey sığıyor içine... Bu çantayıda Stradivarius'tan 45 tl'ye aldım. 

     

    İnditex Group ( Bershka, Pull&Bear, Stradivarius ) Alışverişim çanta

     

    İşte benim alışverişim bu kadardı, bu sefer şansım yaver gitti sanırım istediğim şeylere kavuştum. Ee siz bu aralar alışveriş yapıyor musunuz? Hangi markaları tercih ediyorsunuz ne önerirsiniz merak ediyorum tabi, yazarsanız çok sevinirim... 

     

    Sevgilerle sanatinsaklisirlari.blogspot.com.tr

     
    Toplam blog
    : 1
    : 453
    Kayıt tarihi
    : 25.10.15
     
     

    Merhaba, üniversite öğrencisiyim. Yaklaşık 2 yıldır blog yazıyorum, makyaj ürünlerini yorumluyor,..