Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Mayıs '11

 
Kategori
Futbol
 

Alex inanmış, Fenerbahçe inanmış... Fenerbahçe 6-0 Ankaragücü

Alex inanmış, Fenerbahçe inanmış... Fenerbahçe 6-0 Ankaragücü
 

Alex, Alex, Alex...


Spor Toto Süper Lig 2010-2011 sezonunun bitimine iki hafta kalmış... Müthiş futbol oynayan Fenerbahçe'nin rakibi, kendi sahasında harikalar yaratan sarı lacivertlilerin rakibi, bir başka sarı lacivertli, başkentin sarı lacivertlisi Ankaragücü'ydü. Taraftarlar stadı tıklım tıklım doldurmuştu ve takımlarına inanılmaz destek oluyorlardı. Taraftarıyla, takımıyla, her şeyiyle kalbi Fenerbahçe için çarpan herkes kenetlenmişti.

Aslında sahadaki 90 dakikaya dair söylenecek çok fazla şey var ama maçın özeti, Alex de Souza...

3 tane penaltı olması insanların kafasında soru işaretleri bıraktı. Gerek Twitter'da, gerek Facebook'ta hakem Cüneyt Çakır'a çok ağır sözler gördüm, küfür boyutunda. Bence bunların hepsi gereksizdi... Bir kere, Fenerbahçe'nin taraftarı hakemi çok iyi etki altına alıyor, bu sebepten bu düdüklerin çalınması doğal. Kaldı ki, bana göre bütün penaltılar ve kaleci Senecky'nin kırmızı kartı da doğru. Tartışmasız diyebileceğim boyutta.

Diyelim ki penaltılar olmasaydı... Ne olacaktı? Bekir'in golünü, Alex'in frikik vuruşunu, aşırtma vuruşunu önleyebildi mi Ankaragücü? Hayır... Bu sebepten "O penaltıydı, yok bu değildi, Cüneyt Çakır satılmıştı" gibi sözler bence tamamen anlamsız ve gereksizdir.

Kızabilir bazı arkadaşlarım bu söylediklerime fakat şunu söylemeliyim. Ben bir Galatasaray taraftarıyım. Fakat bu sezon Fenerbahçe'nin gösterdiği performansı hakikaten tebrik etmek gerektiğine inanıyorum. Özellikle Gökhan Gönül ve Alex bu sezon takımlarını sırtladılar. Oynadıkları futbol, seyir zevki açısından en azından bana inanılmaz bir keyif verdi. Bu sebepten Fenerbahçe'ye ligi güzelleştirdiği ve iyi bir futbol izlettiği için teşekkür ediyorum, aynı zamanda da tebrik ediyorum çünkü bunu hak ettiklerine inanıyorum.

Tartışmalara gerek yok... Bu akşam Fenerbahçe baskılı ve iyi bir oyunla, çok fazla pozisyon bulamasa da, şampiyonluğa inancı ve Alex'in hırsıyla söke söke üç puanı aldı ve şampiyonluğa bir adım daha yaklaştı. Son haftada bir sürpriz olacağını düşünmüyorum, her şeye rağmen, bir sürpriz olsa bile, Fenerbahçe de, Trabzonspor da bu sezon benim için şampiyondur!

Fenerbahçeli arkadaşlarım da kızmasınlar, Trabzonspor olmasaydı ligdeki rekabet böylesine güzel olmazdı... Lige renk kattılar, her şeyi daha da güzel bir hale getirdiler. Bu sebepten Trabzonspor'u tebrik ediyorum ve izlettikleri futbol, yaşattıkları heyecan için onlara da ayrıca teşekkür ediyorum...

Ne olursa olsun bu sezon sonunda birbirimizi alkışlayalım!

 
Toplam blog
: 313
: 1350
Kayıt tarihi
: 21.03.07
 
 

1996'nın ilkbaharının dünyaya getirdiği birçok çocuktan biriyim. Milliyet Blog'da yazmaya yaşım h..