Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Nisan '15

 
Kategori
Deneme
 

Algı

Algı
 

Sanıyorsun ki yazdığım kadar varsın, ya yazamadıklarım?


Anlattığım kadarını biliyorsun, ya anlatamadıklarım?

Sanıyorsun ki yazdığım kadar varsın, ya yazamadıklarım?

 

Kolay sanıyorsun sevgili, oysa hiç kolay değil; ben sana özlemler büyütürken, hasretinle savaşırken, vuslatı beklerken, ayrılık ateşi ile yanmak! Seninle yeniden hayallere dalmış, umutlara sarılıp, yarınlara tutunmuştum, olmadı. Şimdi kısmet değilmiş deyip, yoluma devam edebilmek o kadar kolay değil. Varlığında bile, yokluğuna katlanamazken, hiç olmayacağını, gelmeyeceğini bilmek, kolay değil. Erim dedim, erkeğim bildim, önünden aykırı geçmedim. Söyledin sustum, lafına laf vermedim. Büktüm boynumu, merhamet etmedin. Ne sevdin, ne de sevdirdin kendini, söyle neydi derdin? Herkes hata yapar, ben de çok hata yaptım ama büyük hatalar değil, ufak masum hatalar bunlar. Hiç aklıma gelmezdi bu masum hataların bir geleceğe mâl olacağı. Senden sadece beni sevmeni istedim, fakat sen beni sevmemek için ne kadar bahanen varsa önüme serdin..

 

Bazen; bir acıyı bastırmak için, daha büyük acılar yaşamak gerekiyor, "acı acıyı bastırır" sözü buradan çıkmış . Umutlarım gibi saçlarım da,  bir gün büyür elbet, yeniden.. yeniden.. yeniden.. Saçlarımın örgüsü belki yüreğimin yarasını kapatır.

 

Üzülme; eğer seviyorsa döner diyorlar..// Sevenler bu kadar kolay gidebilir miydi? Sahi! Sevgiler, gitmekle kalmak arası bir yolda sınanabilir miydi?

 

Günlerdir boğazımda bir yumruk, gecem zindan gündüzüm kayıp. Doğmuyor penceremde, beklediğim umut. Radyoda çalan şarkılar bile ağlıyor sanki, her nota ayrı bir çığlık, her durak farklı bir ayrılık.. Çayıma şeker, kahveme süt sen olsaydın eğer, yine çayı şekersiz kahveyi sütsüz içerdim, işte bende ki kader. Asıl mesele varlığın da değil yokluğunda seni taşıyabilmek.

 

Bu gün de sabah oldu; Güneş her zamanki ihtişamı ile doğdu ve ben yine uyandım, o kahrolasıca uykumdan. Tek fark bu gün hayatımda sen yoksun. İçimi çeke çeke, ağlayabiliyorum artık, ağladıkça çözülüyor boğazımda ki düğüm. Gözyaşlarımla beraber süzülüyor acım ve hüznüm. Yasını tutuyor gönlüm.

 

 

Ben elimden geleni yaptım Rabbim! Özrüm; her şeyi affedip geri dönüşümdür

 

 

 

( Bütün samimiyetime be içtenliğime rağmen; Benim için, çok özel olan bir insan tarafından, kendisine kumpas kurmakla suçlandım. Ki kumpasın sözlük anlamını dahi bilmem, mecazen hile ve tuzak anlamına geliyor. Eğer bir insana hileli tuzaklar kuruyorsanız bir amaç güdüyorsunuzdur. Bu amaç da malumuz ya paradır, ya da o paraya ulaşmanızı sağlayacak olan şöhrettir. Hayatım boyunca ne paranın peşinde, ne de şöhretin peşinde koştum ki, çıkan fırsatları bile değerlendiremedim. Beni tanıyanlar bu yönümü çok iyi bilir. Çok fazla detaya girmeden, ilk ve son kumpasımı kuruyorum. Para ve ya makam peşinde değil, sevgi peşindeyim. İlişkinin hangi çeşidi olursa olsun, eğer güven yoksa, o ilişkide sevgi de yoktur. Sevgi yoksa bende yokum, sevgisiz asla! )

 

 

 

Dil-ruba Emine Genç 03 Nisan 2015 Cuma / 03:35

 
Toplam blog
: 41
: 486
Kayıt tarihi
: 11.01.13
 
 

İlkokul mezunuyum. Müzikle ve şiirle ilgileniyorum, yazmayı seviyorum.. İki edebıyat sitesinde (a..