Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Kasım '16

 
Kategori
Şiir
 

Algın

uyudum her yeri bi güzel uyudum
gözümü kaldırıp altından baktım her yere 
çapak kalmamıştı kıyıda
köşede
 
 
sonra karşısına geçip aynanın ovdum
bastıra bastıra 
tuza bulanmış kapaklarını çünkü
sürülmüştü  alışkanlık her köşesine
 
 
kusura baktım
mükemmel görünüyordu alelade
bi yağmur yağıyordu dümenden
paçama tünemiş üç beş çamur ve
pembe yanakları övülmezliğimin
keşke dedim canıma
tak deseydi 
açardım hemen kapımı büyümeden önce
 
 
bana sular gibi sesinden az versen
terli de değilim
öykündüğüme bakma hırıltısına kalbimin
ani ölüm acısı
iki kapı arası hezeyanda kaldım ama
iyiyim
 
 
güneşi batırıyorum parmağıma
her şeyi denedikten sonra
yine kasım akıyor
dokuz
on
onbir
kii
bir
...
 
 
 
 
 
 
Toplam blog
: 281
: 324
Kayıt tarihi
: 30.04.09
 
 

1967doğumluyum. Lise mezunuyum. Okumayı ve yazmayı hep sevdim. Kelebek kanadı kırılganlığında bir ha..