Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Nisan '10

 
Kategori
İnternet
Okunma Sayısı
1184
 

Ali babanın farmville’si var...

Ali babanın farmville’si var...
 

Hasadı unutunca benim kabaklar kurumamış mı?

Nasıl moralim bozuldu anlatamam...

Şafak keçi gönderdi de çocuklar taze süt içmeye başladı...

Müslüman çiftliğinde pembe domuzların ne işi var diye soracaksınız şimdi;

Ecnebilere satıyorum!

Faturalı canım...

Üniversiteden bir arkadaşım beygir yollamış sağ olsun! Gözleri toprağa bakıyor, hastalıklı... Mehmet beni okuldayken de sevmezdi! Sabah akşam koşturuyorum hayvanı, hani kazara bacağı kırılırsa, vuracağım...

Engin’in tarlada kuyuyu görünce hasetlendim, dün akşam kazdırdım artezyeni, petrol çıktı!

Şu dünyada dikili ağcım yok diye hayıflanırdım... Paraya kıydım üç, beş tane Date Tree aldım, geceleri hamakta uyuyorum... Ohh üfül üfül...

Ayıptır söylemesi on beş tane koyunum var...

Gazeteye çoban ilanı verdim, başvuran olmadı... Yeme içme, kalacak yer benden, sigorta da yaptıracağım yahu...

Kurban bayramına kadar sezonluk çalışmak isteyen olursa, kapım açık...

İneklerin boynuna birer zil bağladım, sabah erkenden salıyorum, akşam kendileri geliyor...

Yan çiftlikteki komşularımı hepiniz tanırsınız; Mr ve Mrs Brown!

Benden duymuş olmayın ama Bayan Brown’ın kâhyayla ilişkisi var... Samanlıkta buluştuklarını kendi gözlerimle gördüm...

Bay Brow’nun dünyadan haberi yok, turşu fabrikası kurmaya çalışıyor... Beni de aklınca ortak edecek...

Yok, benim bahçedeki lahanaların eşi benzeri yokmuş da, hıyarlar kütür kütürmüş de...

Gaza gelmiyorum tabi... Devir yatırım yapılacak devir değil... Nakitte kalmak en iyisi!

Tavuklar canımı sıkıyor biraz... Ne güzel her gün yumurtlarlardı, sonra iki günde bire düştü, dört günde bire düşünce ve kahverengi yumurtaların renginde açılma olunca telaşlandım...

Önce horozdan şüphelendim, tamam ibik el kadar ama ya işlevini yerine getiremiyorsa!

Tuttum kanadından baytara götürdüm, bir şeyciği yokmuş...

Sonra tavuklarda çıktı hastalık; ENFEKSİYÖZ BRONŞİTİS...

Allah düşmanımın tavuğuna vermesin!

Baytar “ bok yemekten vazgeçsinler” diye reçetenin altına not düşmüş...

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

Güzel ve eğlenceli bir yazı olmuş :)) Ben oynamıyorum. Neden ? Çiftlik kuruyoruz, herşey var ama mangal yok ??? Kardeşim koskoca çiftlikte hergün kabak, patlıcan yenmez ya :)) Bak tavuk var kuzu var inek var hep bunları besle besle nereye kadar. Arada kesip mangal yapmak gerek :))) Ben oynamam arkadaş...

Murat GÜLCEK - Yakamoz35 
 17.04.2010 5:28
Cevap :
Hakikaten her şey var mangal yok... Kim düşündüyse bu oyunu, bizleri aklına getirmemiş...  18.04.2010 18:15
 

facabookta çiftlik sahibi çoğu arkadaşım. Benim mal varlığım yok, zengin arkadaşlarım var:)Geçen gün msn den yazıyorum cevaplamıyor, facebooktan yazıyorum tık yok.Çiftliğinde sulama yapıyormuş.Bir beddua ettim.dilerim ya sel olur, ya kuraklık, mahsülün heba olur. dedim.

Fatma Güneş ERGEN 
 12.04.2010 18:24
Cevap :
Aşk olsun, öyle denir mi hiç! :)  12.04.2010 23:49
 

Tamamm şimdi Ali Baba olmuşsun adaşım..:) Allah bereketini artırsın,çifliğinde mutlu mesut yaşa..:),Selamlar...Ah!unutuyordum dere yada havuz yok mu balık için..:)..

cinford 
 08.04.2010 13:43
Cevap :
Havuzlar var ama fiyatları el yakıyor, yanlarına yaklaşılacak gibi değil : )  08.04.2010 21:33
 

harika bir yazı olmuş

Nilay Yıldırım 
 07.04.2010 10:45
Cevap :
Teşekkür ederim : )  08.04.2010 0:41
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
Toplam blog
: 1280
Toplam yorum
: 7730
Toplam mesaj
: 187
Ort. okunma sayısı
: 1108
Kayıt tarihi
: 09.08.06
 
 

Deniz tutkunu.Amatör kıyı balıkçısı. Aynı Şarkı ve Ilık Havada Hoşça Kal adlı kitapların yazarı ..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster