Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Haziran '08

 
Kategori
Blog
 

Ali gel

Ali gel
 

Karadeniz takası/komedi bloğumda annecime içirdiğim soğan suyuna çok gülmüştün. Bana son yorumun bu ali…

“merhaba
Baksana şu sogan suyu tarifini bi ayrıntlı olarak yazssana hatta blog olarak :) bu aralar bende fena öksürüyorum 03.01.2008”

2007... 7'dim bitirdim...2008 aç kollarını biz geldik! Bloğuma ise sırf kontör istemek için yorum yazmıştınJ) Kontörsüzlükten kız arkadaşını arayamıyordun hani…

“merhaba
Hesapsız kitapsız oldugun için Tesekkürlerrr...Yav yanlız su kontür borcunu ödemedin neyse affettim bagısladım seni :))) İyi seneler delüüü....”

Geldik ilk yorumuna… Daha sonraları bu yorumlardan msn arkadaşlığına atladık! İtalya’dan Türkiye’ye oradan, ….. diğer ülkelere derken!

Yıllardır yabancı ülkede yaşamaktan Türkçe’yi unutacağım diye çok üzülüyordun.

Bosna gazisi… Anneciğinin "nazar boncuğu" dediği Kurşun yarası… Bloğun ağa yazarı..

“Benim sözüm elden ayağa düşmez” diyen ağa…

Bil ki seni fazlasıyla merak ediyorum.

Blog’da Sevgili Sabiha Rana hanımefendi ile olan abla-kardeş dostluğun bir başka…

Belki şu an bloğu okuyorsan ya da bir yakınlarından okuyan varsa…

Gittiğin yerden döndüysen…

Ses ver yeter…

Bak daha ortak blog projemizden sadece bir ikisini gerçekleştirmiştik seninle.

Dost, sevimli çocuk…

Bir o kadarda Türkiye sevdalısı. Memleketine, Yurduna, Bayrağına aşk ile hizmet eden vatan evladı…

Bloğundaki o iki çocuğun resmini bile özledim. Hani, tepeden çekmiştinJ)

sadece ses ver...

bilen var ise irtibatta olan blog dostlarım; bir haber...

 
Toplam blog
: 359
: 1593
Kayıt tarihi
: 29.11.06
 
 

Deli-dolu, akıllı,  yalandan yere çamura yatan, normal değerlerde zekalı, esprili, şakacı, kendin..