Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Temmuz '11

 
Kategori
Futbol
 

Ali Koç'a açık mektup

Ali Koç'a açık mektup
 

Sn.Ali Koç,

Fenerbahçe "aşkınıza" inandığım için bu açık mektubu kaleme almayı düşündüm... 

Mensubu bulunduğunuz holdingde “ yeni iş geliştirme koordinatörü” olarak görev yapıyorsunuz...Stratejik bir görevdesiniz yani...Sizin, çok değerli ve iyi yetişmiş bir işletmeci olduğunuzdan şüphem yok. Sayın Koç!..Ancak Fenerbahçe’yi nereye koşturduğunuz da merak konusu...
Fenerbahçe gönüllüleri, bu büyük aşklarının kendilerine ihanet ettiğini ve bu sevdanın gün be gün eriyip gittiğini görmüyorlar mı sanıyorsunuz?...
Sayın Koç! Sadece izliyorsunuz.. Batmakta olan bir imparatorluğu yükseklerde bir yerden izliyorsunuz adeta...
Sayın Koç; Şahsınızın çok önem verdiğini bildiğim “ etik iş yapma “ kavramının neresindesiniz , neden suskunsunuz?...
Fenerbahçe’yi adeta “ tapınağı “ haline getiren bir “başkanla”çalışıyorsunuz , böyle gittiği takdirde bu tapınağın, olası yıkıntıları altında kalabileceğimizi anlamıyor musunuz!!!...
Sayın Koç; Bana göre “siz” Fenerbahçe’nin “tek” umudusunuz, ne başkandan ne de yönetim kurulundan öğrenebileceğiniz bir şey yok...Olmamalıdır....
Evet Sayın Koç; Bu yönetim, müteahhitlik hizmetlerini yapmıştır. Buna bir sözüm yok..Ama buna karşın hedeflerin ve Fenerbahçe’nin “hayat” bağlantılarını da kopartmıştır... Sayın Koç; Fenerbahçeli kaygılı! Fenerbahçeli korkuyor! ...
Fenerbahçe, hızla çatışmaya ve güvensizliğe doğru yol alıyor... Lütfen sizden bekleneni yapınız ve “Fenerbahçe’yi” bu kaostan çıkartıp, olması gereken yere getiriniz.. 

Bu yazı 04 ekim 2006 tarihinde bir başka blogda tarafımdan yayımlanmıştır.

 
Toplam blog
: 54
: 393
Kayıt tarihi
: 13.07.11
 
 

İstanbul'da yaşıyorum. Lise yıllarımdan beri minik denemeler yazıyorum. İnternetle tanışmamız biraz ..