Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Ocak '11

 
Kategori
Spor
 

Ali Sami Yen, Ne Olacak?..

Ali Sami Yen, Ne Olacak?..
 

MESÎRE YERİ OLSUN!..


Eski Ali Sami Yen Stadı'nın olduğu yer, Devletin tasarrufuna geçtiğine göre, Devletlülerimize teklif ediyorum:
Bu STAD'ın olduğu yere iş merkezi yapmayın lütfen. İş merkezi yapacaksanız eğer; yerin altına doğru, kaç kat yapılabiliyorsanız yapın ama üstünü yemyeşil bir mesîre yerine çeviriniz. 

Olmayacak iş değil, isterseniz eğer bal gibi olur. Eğer bu aklınıza gelmedi ise şâyet, ben hatırlatmış olayım. 

Benim bildiğim; koskoca, çok katlı bir iş merkezi yapılıp önüne park, havuz vs. konacakmış!..
Ne olur hiç beton yığını koymadan ORA'yı tamâmen, mükemmel bir mesîre alanı hâline getirmiş olsanız. İnanın, istanbul'un her yanından ORA'ya insanlar, akın akın dinlenmeye gelirler. Hattâ dünyânın sayılı parklarından biri hâline bile getirilebilir. 

Vallahi müthiş bir hizmet yapmış olursunuz şu Güzelim İstanbul'a. 

Benim yazımı okur musunuz bilmiyorum!..Okusanız bile dikkate alır mısınız bilmiyorum ama eğer böyle bir şey yaparsanız çok müthiş bir hizmet yapmış olursunuz... 

Beton yığınları ile doldurulmuş olan şu Muhteşem İstanbul'a ve İstanbullu'ya da yakışır. 

Bizden teklif etmesi!.. 

Sağlık ve Muhabbetle 

28. 01. 2011, cuma
Bektaş Azizoğlu
İSTANBUL
 

 
Toplam blog
: 344
: 580
Kayıt tarihi
: 24.11.07
 
 

İlkokul'u Düzce'nin Gölyaka İlçesi, Açmaköy'ünde bitirdikten sonra, Ortaokul'u Gölyaka'da okuyup,..