Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Ağustos '08

 
Kategori
Futbol
 

Ali Sami Yen Stadı'nı özler miyiz?

Ali Sami Yen Stadı'nı özler miyiz?
 

BU STADI NASIL UNUTUCAĞIZ?


Çok zamandır Ali Sami Yen’e gidince içimi bir hüzün kaplıyor. Daha yaşım 22 ama sanki 100 yıldır oraya maç izlemeye giden biri gibi hissediyorum kendimi. Bu yüzden bu stadın 2 sene sonra burada olmayacağını bilmek, bu stadın önünde kuyrukda beklemeyeceğimi bilmek, ve en acısı bu stadın yerinde koskocaman bir enkaz olacağını bilmek inanın bana içimi o kadar çok yaralıyor ki... Zannedersiniz bu stad yıkılınca Galatasaray’da yıkılacak. Bazen kendi kendime moral vermeye çalışıyorum. Diyorum ki üzülme buradan daha iyi bir stada gidiyoruz. 52 bin kişilik, üstü kapanan modern bir futbol sahasına kavuşuyoruz. Sonrada kendi kendime bir daha soruyorum ve diyorum ki evet taşınıyoruz ama acaba O stadın ruhunuda da taşıyabilecekmiyiz? Acaba yeni stada alışabilecek miyiz? Ben bu konuda fazla yazmak istemiyorum. Öğrenmek istediğim sizin duygularınız...

 
Toplam blog
: 12
: 446
Kayıt tarihi
: 11.08.08
 
 

İnsanın kendini anlatması için önce kendini tanıması gerekir. 22 yaşında, bilgisayar bölümünü okuyan..