Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Şubat '09

 
Kategori
Futbol
 

Ali Şen Baskan, Fenerbahze sampiyon...

Ali Şen Baskan, Fenerbahze sampiyon...
 

Fenerbahçe’nin aldığı her mağlubiyet, sonrası, fırsattan istifade, ‘’o gitsin, bu gelsin’’ sözleriyle yakaladığı gündemi değerlendiren Ali Şen’e şimdi bir spor programında, evine misafir olduk, izliyoruz.:

- Sn Başkan, Fenerbahçe, Belediye’ye neden yenildi?

- Yenilir, çünkü Fenerbahze’nin basında hoza yok..

- Peki kim olmalı Fenerbahçe’nin başında sizce?

- Ya bak şimdi, neden bağırıyordu taraftar maçta Ali Şen Baskan, Fenerbahze sampıyon diye? Bedava bilet mi dağıtıyorduk? Hayır. Öyle stad mitat, tesis mesis falan yapıp parayı mı çarçur ettik? Yoo. Takımı şampiyon mampiyon yapmasak da, yarı açık tribünün üstüne Şampiyon Fenerbahçe yazısını kim yazdırmıştı. Masraf olmasın diye Kurbağalıdere den yönetmedik mi kulübü? Oradan sahada nasıl anteman yaptıklarını görürdük. Hatta yoldan geçen, Salı pazarından dönen bile seyrederdi. Futbolculara portakal falan ikram ederlerdi. Sahanın etrafını o yüzden kapamamıştık. Aldılar takımı ordan götürdüler, bir de Samandra tesisleri yaptılar, takım ne yapar, nasıl çalışır, gören yok.

- Hoca giderse kim gelsin Başkan?

- Bak şimdi Luiz benim arkadaşımdır. (Scolari). Ali naber falan diye arar sık sık. Onunla bir kereviz tizareti yapmıştık. Ali abi oralardan bir iş çıkarsa bana ayarla nolur bu Chelsa olacak iş değil, Fener daha büyük takım, küçükken Fenerliydim falan diye bir şeyler söylemişti.

- Yok Başkan, kovulmuş o. Kimseyi yenememeye başlamış Chelsea.

- Baskan isterse getiririm ama Pereria’yı getiririm ben. Ben Alex Ferguson’u da getirim. Ben Otto Bariç’i de getirmiştim hatırlarsanız. Trabzon’da üstüne toprak attılar, topak üstünde dağıldı, düştü bayıldı, su döktüm ayıldı. Ben takımı sahadan çekince şaşırdı. Bizi o sene Türkiye Kupasına almamıslardı.

- Sn. Baskan, Fener’in yediği goller için ofsayt söylentileri var, siz ne diyorsunuz?

- Onu Erman’a soralım. Bi Erman’ı bağlayın bakalım bana

- Erman Hoca yayında Başkan.

- Olsun olsun.

Sansal meraba, Erman meraba, iyi yayınlar…

Şansal B. – Allah Allah nerden çıktı bu ya şimdi, işimiz var gücümüz var . Canlı yay..

- Bana bak Sansal. Bodrum'dan gelirim oraya. Seni severim bilirsin. Şu Erman’ı ver bi bakim..

- Erman meraba, Naber?. Nasıl gidiyor lahana, pırasa işleri, havuçlar fazla büyümedi diyorlar, Kabaklara hormon veriyor musun yine?

- O kabağa hormon vereni var ya, alacaksın böyle kabağı, oydukça oyacaksın. Onunla da yetinmeyip, alacaksın aha nah şöyle asma kabağını kolum kadar, ...…

Şansal B. Müdahele eder.

- Ya hocam sana da bir şey sorulmuyor, Tamam hocam ya. Kapattıracaksın kanalı..

Tekrar stüdyoya döner

- Sn Başkan siz R.Carlos’u getirebilir miydiniz?

- Gerek yoktu ki. Ben de Bülent Uygun vardı, Cey Cey Okasa vardı, Aykut vardı, Oğuz vardı.

- Ama hepsini kovmuşsunuz. Pardon satmışsınız.

- Bülent’te yanlışlık yaptık, çağırdık özür diledik. Ben öyle krallardan, İmparatorlardan hoşlanmam.
Başarı varsa ortada Ali Şen'e aittir sadece. Ali Sen baskan, Fenerbahze sampiyon. .


Telefondan Osman Tamburacı bağlanır.

- Başkan iyi akşamlar.

- İyi aksamlar Osman, bıyıkların yerinde duruyor mu? (Gülüşmeler)

- Baskan sen gittin, biz bittik. Hiç bişi yapmasak, kitabını basıp para kazanıyorduk. Ali Şen Başkan Fenerbahçe şampiyon.

- Sağol Osman, Sağol. Görüyorsunuz di mi? Socukların hepsi sever beni. Çünkü ben yalnız Fener’i değil Galatasaray’ı da kurtardım. Nötesel'i 5-0 yendiler sahada, masada kaybediyorlardı. Gittim UEFA ya. Masaya vurdum yumruğu. Masa darmadağın. Siz ne biçim delikanlısınız? Hepsi bir tarafta. Sahaya kedi girdi diye bir takım hükmen mağlup edilir mi? Biz yaptık, sen etme, Baskan özür dileriz, takımını da al git falan dediler, bunun son tarafını Almanza söylediler, tabi ben de 18 lisan olduğu için de…

- Atma başkan, birazı doğru da…..

- ………..

- Başkan, Fenerbahçe’de Başkanlık seçimi yaklaşıyor, sizce kim Başkan olsun?

- Fenerbahze büyük zaaamia Bu Başkan çok çalışıyor, Zaaamia (camia) ona destek olmalı. Büyük Fenerbahze’nin Baskanı da büyük olmalı. O nedenle yasza daha büyük olan Sadan’a vereceğim oyumu!...Sadan baskan olacağım dedin mi demedin mi?. Ben bi havuza girip çıkayım devam ederiz.

- Yok. Baskan bitti … İyi akşamlar.

 
Toplam blog
: 465
: 918
Kayıt tarihi
: 15.01.09
 
 

İstanbul doğumluyum.. İstanbul'un  tramvaylı döneminden bu şehirde yaşıyorum. Gençlik yıllarında ..