Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Ağustos '13

 
Kategori
TV Programları
 

Ali Sunal – Kemal Sunal’ın emaneti Ustaya saygısını gösterdi…

Ali Sunal – Kemal Sunal’ın emaneti Ustaya saygısını gösterdi…
 

Ali Sunal - Naz Elmas


Ben onu yıllardır bizlere bırakılmış bir emanet gibi gördüm. Nedenini bilemem! Bilemem demek nedenden ziyade neden emanet gibi gördüğümden!

Emanetin anlamı buradaçok kapsamlı.

Emanet vardır geçicidir hani bir süre idare etmek gibi,

emanet vardır gözünüz gibi bakarsınız,

emanet vardır size bırakılmıştır ama bilirsiniz ki bu emanet artık sizdedir.

Ben onu hangi kategoriye koyduğumu bilmiyorum.

Emaneti, emanet eden kişi emanetini bana değil bize bırakmış gibi hissederim.

O Türkiye’nin gelmiş geçmiş en büyük komedyeni…

Benim için geçerli başkalarını bilemem.

Benim çocuklarım onun filmleri ile büyüdüler. Oğlum, yemek yemediği zamanlarda, hasta olduğunda ya da huysuzluk yaptığında o zamanlar video ve Beta ya da VHS kasetlerimiz vardı, onlardan birini koyardım tamamdır. Fatihcan onun karşısında dünyayı unuturdu. Hatta onu taklit ederdi bizler gülerdik. O farklı biriydi, o bizlere saflığın içindeki güzellikleri öğretmişti, o bizlerin hayatın sıkıcılığından bir sürede olsa kurtulmamamızı sağlamıştı, o bize şabanoğlu şaban denmesini, seni hiç sevmezdim süt oğlan babanı da sevmezdim hikayelerindeki esas oğlan olmayı göstermişti...

Şimdilerde Güzel – Çirkin diye bir dizi var.

Ali Sunal ve Naz Elmas paylaşıyorlar. İyi de ediyorlar.

Daha önce bir yazımda söylediğim gibi yazın dizi izenmez ya da televizyon rafa kaldırılır sanılıyor ya! Diziler tatile giriyor sanki herkes Bodrum’da ya da Amerika’daki yazlığında!

Bu sene yaza damgasını vuran dizi bence Güzel ve Çirkin ve olmazsa olmaz

Ali Sunal…

Gözlerinizi kapatın babası konuşuyor sanırsınız.

Çok sert, çok ciddi bir komiseri oynarken zaman zaman ona baktığınızda Kemal Sunal’ın bir bakışını, bir hareketini, bir sunumunu görüyorsunuz. Heyecanlanıyorsunuz.

Allah var çok iyi bir oyuncu Ali Sunal.

Ben çok beğenirim ve çok takdir ederim. Babasının şöhreti onu ezmedi, babasının gölgesi altında kalmadı. Babasını sevenler elbette onu seviyor onu farklı bir yere koyuyorlar o da bunu Allah için çoktan hakediyor.

Onun dizilerini daha öncede izlemiştim fakat bu sanki yazının altına atılan imza gibi kendini kim olduğunu göstermiş.

Sert halinde bile gözlerinde bir yaramaz çocuk ifadesi var, bakışları ile ne kadar çok şeyi anlatabiliyor.

Ali Sunal bu dizi ile kendini açığa çıkarttı…

Türk dizilerindeki esas oğlan dediğimiz üçü beşi geçmeyen ve her ne hikmetse onlardan başka kimse yokmuş gibi olan yapımcıların biraz da halkın sesini dinlemeleri gerektiğini anlarlar.

Bugün bir Kenan İmirzalıoğlu’nun üç yılı tamamen dolu ise ve yeni yapılacak anlaşmalar üç yıl sonrası içinse yazık bizlere demek ki bizler başkalarının olmasını istemiyoruz. İki üç kişi var biz onları ne olur ise olsun izleriz. Kabul ederiz, beğeniriz, alışırız, diyoruz…

Öyle ya biz istiyoruz ki yapımcılarda onların peşinde koşuyorlar değil mi? Yada Acaba?

Ben Bihter’e alışamamışken, Fatmagül’e alıştım, henüz onu sindirememişken, Yağmur çıktı hepsi aynı yüz aynı mimik aynı hareket.

İyi de bu kadar kısa süre ile bu kadar tiplemeyi diyelim ki Beren Saat kaldırıyor ki kaldırır dünyanın parasını alıyor ya izleyenler nasıl alışıyor?

Gerçi bizler alışırız.

Dünyanın hiçbir yerinde moda bizim kadar takip edilmiyor.

Bizler zenginimizden fakirine; modayı izleriz ha ne yaparız paramız yetmese bile modayı yine kendimize uydururuz ama vazgeçmeyiz.

Oyuncuları da öyle. Kim moda hemen onunla ilgili üst üste yıllarca onun dizilerini izleriz taki biz değil, o yorulup gidene kadar, o bıkana kadar, o paraya doyana kadar!

Nasıl oluyor da aslanlar gibi iyi oyuncular iş bulamazken birkaç oyuncunun üçyılı beş yılı dolu oluyor anlamak mümkün değil.

Bunlar çok mu iyi oyuncular, bunların üstüne oyuncumu yok, bunlardan daha yakışıklı mı yok, daha güzeli mi yok?

Pardon, dizi aralarında sinema filmleri yaptıklarını da söylemeden geçmeyeceğim.

Ben diyorumki ya da benim gibiler diyor ki, birazda etrafımıza bakalım, inanın ki Ali Sunal’lar gibi değerler var.

İnanın ki onlarda çok iyi oyuncular,

İnanın ki onlarında diğer starlara yaptığınız reklamı, rolü verdiğinizde onlar kadar reytingleri olur.

Zamanında birileride sizlere yol açmasaydı! Sizler şimdi o dizileri yapabilme bütçelerine sahip olabilir miydiniz?

Ben iyi bir televizyon izleyicisi olarak sizlere Güzel ve Çirkin’i öneriyorum.

Ali Sunal’ı izleyin, Naz Elmas’ı ve o dizide oynayanları izleyin, bakın göreceksiniz onlar rol yapmıyorlar çoktan o tiplerinin içlerine girmişler…

Unutmayın o dizide, Ali Sunal sizleri çok eskilere götürecek, unutmayın Ali Sunal’ı dinlerken farkında olmadan gözlerinizi kapatacaksınız.

Eski bir dost, eski bir tanıdık, özlediğiniz birinden hoşluklar duyacak gibi olacaksınız…

Nazan Şara Şatana

 
Toplam blog
: 1731
: 4678
Kayıt tarihi
: 09.12.10
 
 

Turizmci; Genel müdür Yazar ; Romanlar, senaryolar müzikkaller... Sinema filmleri, TV filmleri.....