Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Ekim '14

 
Kategori
Şiir
 

Alıç gölgesinde aşkı uyutsam

Tam altmış iki yıl geçti çarçabuk
Yaş gitti desem de; gönül taptaze
Capcanlı bir ruh ki bilmez yaşlılık
Pek sevdim, sevildim gelsem de göze.

Kiraz kuşlarıydı sevda damıtan
Tutku yangınında tutuşurken can
Mektup kuşları ki; taşır heyecan
Bir de mavi kuşlar; söz vermez güze.

Güneş - ay kokulu mevsimse mevsim
Venüs kızılına boyanan bendim
Zemheri düşerken yıkmadım bendim
Dimdik ayaktayım bahardan yaza.

Alıç gölgesinde aşkı uyutsam
Diken acısına kalbi kapatsam
Sarı, esrik tadı içimden atsam!
Deli gönül bilmem gelir mi dize.

Şairce, şiirce sevgi işledim
Aşkın gülşenini hep nakışladım
Güz vurdu, gün döndü bazen kışladım
Asla pes etmedim, dönsem de köze.

Gülşen Şenderin

 
Toplam blog
: 75
: 381
Kayıt tarihi
: 16.08.08
 
 

Mektuplaşarak, Bakırköylü şair Cumhur Şenderin'le evlendim. İki kızım bir oğlum var. Oğlumdan ise bi..