Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Ağustos '07

 
Kategori
Kitap
 

Alınyazımızın paralel versiyonu var mı?

Alınyazımızın paralel versiyonu var mı?
 

Eğer şuan ki seçiminizi yapmasaydınız acaba nasıl bir hayatınız olurdu?
Eşinizi seçerken, işinizi seçerken, yaşamak istediğiniz şehri seçerken.... Böyle bir seçim yapmasaydınız hayatınız belkide daha farklı olacaktı.
Pazar günleri benim için çok özeldir. Yine bir pazar günü yataktan kalkmadan plan yapmaya başladım "bugün neler yapabilirim" diye. Kaç zamandır aynı şeyi yaptığımı farkettim. Temizlik, çamaşırlar yıkansın, ütü, akşam yemeği... Bir de bakmışım pazar bitmiş. Bu pazar özel olmalıydı ve öyle de olduğunu sanıyorum.
Gazetelerimi aldım ve Eskişehir'de Adalar'da kahvaltı yapmaktan keyif aldığım bir mekana gittim.Bahçesinde oturup "sımsıcak kahvaltı" (menüde geçen kahvaltı çeşitlerinden biri) eşliğinde kahvaltımı yaptım. Kahvemi arkadaşlarımla içtikten sonra pazar keyfine devam etmek için uzun zamandır yine gitmediğim bir yere gittim. Yani sahafa. Elimde bulunan ve beğenmediğim kitaplarıda yanıma aldım ki elimdekileri verip yerine yenilerini alayım.

işten güçten ne zamandır kitap okuyamamıştım. burada yine kendimi kaybettim diyebilirim. iyiy ki gelmişim dedim kendi kendime ve oradan 2 tane kitap aldım. Birisi Hitler'in hayatını anlatan "Kavgam" adında kitap diğeri ise Zehra Tezvaran'ın "Eylül'ün Seçimleri".

Eylül'ün Seçimleri adlı kitabı sahafta okumaya başlamıştım ki telefonumun sesiyle kaptırdığım kitaptan kafamı kaldırdığımda 33üncü sayfaya çoktan gelmiştim. Baktım olacak gibi değil kitabı alayımda evde okuyayım dedim kendi kendime.
Kitabı 3 günde bitirdim. Sürürkleyici bir kitaptı benim için.öyle ki kitabı yanımda taşıyarak her bulduğum fırsatta;tramvayda, işten sıkıldığımda, kafede arkadaşlarımı beklerken okudum. Ne kitapmış diyenler olacak belki? Nokta yayınlarından yayınlanan bu kitab bititrdiğimde Eylül gibi bende hayatımı düşündüm. Acaba benim hayatım nasıl olurdu?
"Ben sen olmak üzereyken sen gittin..."
"Niyetim sana aşkı yaşamayı öğretmek ama maalesef sana aşkı yaşamayı öğretemiyorum"

"Tanrı'nın elinde hayatımın paralel versiyonları var mıydı. Neyi seçersek onu mu yürürlüğe koyuyordu"
Atıf, Musa, Steven, Yusuf ve Bünyamin Eylül ile ayrı hayatlarda kesişen yolları... Bu kitabı okuduktan sonra Eylül ile beraber siz de hayatınızı düşüneceksiniz.
Kitaptan daha fazla bahsetmesem sanırım daha iyi olacak. Almanızı yada bir yerlerden bulup okumanızı tavsiye ederim. Kitabı okuyan arkadaşların yorumunu bekliyorum. Aldığım diğer kitabı okuduktan sonra da onunla ilgili yorum yaparım artık.

 
Toplam blog
: 65
: 1227
Kayıt tarihi
: 06.09.06
 
 

Aslen Hataylıyım ama Eskişehir'de yaşıyorum. Daha doğrusu okul nedeniyle Eskişehir'deyim. Eskişehir'..