Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Ekim '08

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Alışamadım şu pisiye;))

Alışamadım şu pisiye;))
 

geziden..


En son ki yazımı temmuzun birinde yazmışım. Epey vakit geçmiş yazmayalı. Bu konuda hem tembel, hem de beceriksizim galiba. Ne yapayım azizim, evdeki tamir işlerinden yazı yazmaya sıra gelmiyor ki.

Sakın günahımı almayın! Bu aralar, kahveye fazla gitmiyorum. Evde, hanımın yaptığı her işe burnumu sokmak varken, kahveye gitmek de neyin nesi ! o yapıyor, ben bozuyorum. Ben yapıyorum o bozuyor.
Oyalanıp gidiyoruz işte!

Hanımın (anneanne) yazılarından da anlayacağınız gibi bazı hafta sonları, onun zoruyla gezilere katılıyorum. Laf aramızda, sonra da keyif alıyorum. Ters adamım vesselam!

Sabah haberlerini, ellerimle hazırladığım kahvaltı eşliğinde dinlerken, hanımla beraber, epey bir siyaset yapıyoruz. Bayağı ateşli geçer konuşmalarımız. Sonra, o mutfak işlerini hallederken ben, takım tezgahını salonun tam ortasına açıyorum. Nerdeyse gün aşırı yaparım bunu. Durmadan evde bozulan bir şey olunca, bana da iş çıkıyor ne yapayım. Hiç bıkmam tamir işlerinden.(hanım bıktı o başka)
Diyeceksin ki; her gün neyi tamir ediyorsun? Ne yok ki; küçük pilli radyolar, (üç tane var) elektrik sobaları, (iki tane, çocukların öğrenci evlerinden kalma)televizyon, (üç tane, bozulmasa da tozları alınıyor.) musluklar, (dört tane)evin kapıları, (yeni takılanlarda dahil) eşya yerini değiştirme, (hanımla kavgayı göze alarak) kazakların eteklerine lastik geçirme, (her sene yenilerim) bazen, evi ben süpürürüm, hanım bir yere gitmişse yemek de yaparım... vs.vs. Evde karışmadığım bir şey yok; tam bir emekli dedeyim. Ha birde kış geldi. Odun, kömür telaşesi başladı. Kömür sobasını da ben yakar, temizlerim.

Öğleden sonraysa, televizyon kanallarını gezerim bir bir. Dünden kalan konuları takip ederim(kim evlenmeye gelmiş, gelmemiş falan) Hanım, bu arada pek yanımda olmaz, sevmiyor pek gezmelerimi. Kah uyur, kah uyanırım derken, akşam olur. Yine yemek faslı başlar ve biter. İşte tam bu saatlerden sonra benim cep telefonu çalmaya başlar; gelmiyor musun diye.(kahveye) İrademe yenilirsem giderim. Gitmezsem de gitmem. Keyif benim değil mi?(yalan ! )

Akşam geceye yol alırken, çay, meyve, çerez gelir sırasıyla. Ve ben erkenden uykuya dalarım.

Bu gece bir farklılık oldu nedense; oturup bir günüm nasıl geçiyor, yazdım.

(not:Bayram mesajlarımı bile yeni okudum. Özür dilerim. Hala alışamadım şu pisiye ;))

 
Toplam blog
: 17
: 537
Kayıt tarihi
: 28.04.07
 
 

Cide / hacıahmet Köyü'nde doğdum. Lise yıllarım Zonguldak'ta geçti. TTKya memur olarak işe girince ..