Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Ocak '12

 
Kategori
Şiir
 

Alışamadım

Alışamadım
 

Soğuk şehir


Alışamadım çılgın şehirlerin kağıttan çiçeklerine,
Bakıpta göremeyen açık gözlere,
Yüreği yerine bedeniyle sevdalanan güzellerine,
Beni Dünyaya değişen sevgililerine alışamadım.
...
Elimde keski çekiçle yontup durduğum taşların
Aşınıp ufalanmış güzellikleri yerine,
Gözümün nuruyla yıkadığım, severek büyüttüğüm
Kaktüslerimin dikenlerine alışamadım.

Direnirim alışamam uydurulmuş göreneklere
Yüreğimin sesi geldikçe dinler giderim enine boyuna
Dödüremez beni yolumdan alışılmış getleri bu şehrin
Yenip yutunca unutulan şekerlerine alışamadım.

ra-ocak2012

 
Toplam blog
: 191
: 540
Kayıt tarihi
: 01.06.08
 
 

Yerel bir gazetede yazıyorum. Okumayı severim, şiir okumayı severim. Emekli işçi olarak sosyal ak..