Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Ekim '15

 
Kategori
Şiir
 

Alışamadım

Alışamadım
 

Alışamadım ben sensizliğe

Alışamadım varmışsın gibi kıvrılıp

Sanki dokunsam uyanacakmışsın gibi uyumaya

Sensiz boş duvarlara bakmaya

Ellerimde ellerin olmadan yürümeye

Nefes gibi, yemek gibi, su gibi sesin

Alışamadım evdeki sessizliğe

Alışamadın özlemini biriktirmeye

 

Esra Eray                
Spiritüel Yaşam Koçu & Nefes Koçu & Reiki Grand Master/Teacher & Akaşa & Kişisel Gelişim Danışmanı & Şifa Terapisti & İnsan Kaynakları Uzmanı
İşiniz su gibi rast gitsin, yolunuz su gibi aksın, hayatınız su gibi ferah olsun, ışığınız bol olsun

 
Toplam blog
: 78
: 839
Kayıt tarihi
: 19.03.13
 
 

Spiritüel Yaşam Koçu & Nefes Koçu & Reiki Grand Master/Teacher & Akaşa & Kişisel Gelişim Danışman..