Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Şubat '18

 
Kategori
Güncel
 

Alışmayın Korkmayın; Çocuk Susar Siz Susmayın

Alışmayın  Korkmayın; Çocuk Susar Siz Susmayın
 

İnsanın hayatında öyle olaylar oluyor ki dönüp ardına baktığında ya yapılan haksızlıkları ya da yapılan hataları görüyorsun. Kiminde haykırmak istiyorsun bağırmak , aklına geldiğinde derinlerine saklamış olduğun acıların depreşiyor yeniden yeniden acıyor sonra dönüp sormak istiyorsun  yanımdayım diyenlere demeyenlere ...

Hani neredeydiniz! Neremdeydiniz! Ve kendine dönüyorsun ben nasıl dayandım diyorsun sonra...sonrasi yok olan olmuş.

Yaşamımda hep dik durdum kimse bana dokunamaz fena yaparım dedim. Hayat bunun böyle olmadığını gösterebiliyor. Hala aklıma geldiğimde canım yanıyor ve an be an gözümün önünden gitmiyor.

İki çocuklu anneysen  ve çalışmak zorunda evde bakmak zorunda olduğun yollarını gözleyen çocukların var ise her şeye göğüs gerersin ve öyle anlar olur ki çocuklarına yetemediğin için kahrolursun kimse duymaz...

Uzadıkça uzayacak bu anlatım işin özü şu ...

Çalışırken yanımdaki elemanın çalışma esnasında yaptıklarını görünce uyardım. Git gide düşman olmaya başladılar; lar diyorum çünkü kardeşi de iş yerimde duruyordu aralıklarla gelirdi. 

Bir akşam yaptıklarının açıklamasını sordum çünkü sorumlu bendim. Sormamla kafamda uğultular başladı. Şoka girmiştim burnuma yediğim son yumrukla kendime geldim. Bir an ne yapabilirim dedim masam darma dağındı. Sandalyeyi kaptım kafasına geçirecektim ikisi birden bana döndü sindim...

Kapıdan bakan bir adam gördüm içeri girmedi korktu çünkü kalabalık aileydiler bulaşmak istemiyorlardı.

Polisi aradım ...polisler geldi tutanak tutuldu şikayetçi misin dendi. Evet dedim.

Yetkilimin biri baban duyarsa kötü olur şikayet etmesen dedi.

Dün gibi hatırlıyorum senin karın çalışırken yumruklansa ne yaparsın dedim sustu...

Babam hiç duymadı....

Karakola gittik karakol önü ana baba gibi...Aşiretlerinin yarısı toplanmış. Komiser şikayetçi misin dedi evet dedim. Birşey çıkmaz boşuna uğraşırsın dedi anladım ki çocukların babasının arkadaşı komiser vaz geçirmeye çalışıyor. Şikayetçiyim dedim...

Rapordu oydu buydu derken eve geç kaldım tabi...Kapıdan giridğimde kızım çığlık attı anne ne oldu dedi. Motorsiklet çarptı şikayetçi oldum dedim. Çocuklarım çok üzülecekti bu bahane ile en azından "Allah korumuş" ile kapatıldı.

Çok utanıyordum çok ben ben ki babam dışında kimseden bir tokat yememiş , yedirtmemiş kükreyen dağları delerim diyen ben 18-20 yaşındaki çocuklardan yumruklar yemiştim. Öyle utanıyordum ki kendimi berbat hissediyordum. Onlar benim çocuklarım yaşındaydılar. Benim çocuklarım bana kıyamaz iken elin çocukları bana yumruklar atmıştı. Ben sadece yediğim yumrukların psikolojisinden geceleri ağlamaktan gündüz yollarda ağlamaktan kurtulamamış iken ya bedenime de saldırsalardı inanın bunu düşünemiyorum bile  o duyguyu Allah kimseye yaşatmasın diyeceğim ama yaşatılıyor işte...

Kadınlara ! Çocuklara !

Ben bunu acısını hep içimde sakladım...

Neden anlattım? Üzülün ya da kadının başına neler gelmiş ah vah demeyin. Ben hayata boşandıktan sonra başlamışım. Çok yol aldım ve çok şükür şimdi ezilmiyorum ezdirtmiyorum.

En acı yanlardan biri neydi biliyor musunuz? Ya işimi kaybedersem işsiz kalırsam diye bile korktum. Oysa şimdi olsa ortalığı karıştırtırdım. Bağırırdım haykırırdım biri gelsin yanımda dursun derdim diyemedim. KORKTUM... Ailem bulaşmasın çocuklarım üzülmesin tek dayanağım işimi kaybetmeyeyim.

Yazdığımdan da okuyanın yaşadığımı bilmesinden dolayı da utanıyorum ...utanıyorsun..kendinden bile...aslında ama bilin istiyorum çok derin yaralar açılıyor çok derin öyle üç beş satırlık değil...Hani insan yaşadığını bilirmiş ya ben bunu yaşadım kahroldum demek istiyorum

ya Çocuklar ! ??

ya tecavüze uğrayan KADINLAR !??

İnsan aciz kaldığında sesi çıkmaz susar...

Koskoca kadın oldum şimdi akşam iş sonrası dışarı çıkmaya korkuyorum. Yolda yürürken gölgemizden çekinir olduk. Mümkün olduğunca çıkarsam da erken dönmeye çalışıyorum. Kaldı ki saat 20,00 de işten çıkıyorsun zaten ne kadar vaktin kalıyor ki .

Kadının erkek gücü karşısında ne kadar kuvveti olabilir ki hele ki sapıksa gözü dönmüş ise ..

Ya bir çocuğun ? Çocuğun ne kadar şansı var !

O kıyamadığın ağlarsa ağladığın herşeye katlandığın bağrın göğsün sağın solun canın kanın olan çocuğun ne kadar şansı olabilir ?

Ve çocuğun amca dayı baba yeğen karşısında ne kadar şansı var!

Acının boyutunu görüyor musunuz...Babalarda dahil oldu ..baba öz kızına tecavüz ediyor !

Ben aklımı kaybedeceğim artık!

Uyuyamıyorum ...birşey yapamamak beni deli ediyor.

Toplumun duyarsızlığı diyeceğim ama Allah için bağrınan kınayan çok ama elde birşey yok.

Facebooktan dedim ki ''Çocuk susar sen susma '' beğenmeyin paylaşın bilmem kaç yüz kişiden 5 kişi paylaşmış. Ya paylaşın belki çok paylaşım adaletin gözünü açar ..Sanalda bağrınıyoruz ya başka bir halt yaptığımız yok bunu yapalım yayalım susmayalım dedim ...dedim işte..sadece diyebildim.

.

Gözümün önünden resimler gitmiyor. Hele bir tanesi hepten çileden çıkarttı 3 yaşındaki çocuğa tecavüz ederken soyunmuş SOYUNMUŞ ! Nasıl bir beyine sahip güdüye sahip Allah'ım delireceğim...

3 YAŞINDA 4 YAŞINDA KUNDAKTA BEŞİKTE EŞİKTEKİ ÇOCUKLAR TECAVÜZDEN ÖLÜYORLAR 

ONLAR  ÇOCUK ! ÇOCUK ! ÇOCUK ! 

ADALET DİYORUM SUSMAYIN DİYORUM SUSMAYIN !

ÇOCUKLAR SUSMAZDI ASLINDA  BÜYÜKLER SUSMUŞ HAK SUSMUŞ ADALET SUSMUŞ ! OLMASA 

Çocuk korkar anlatamaz çocuklarımıza anlatalım susturmayın çocukları !

Duyarsız kalmayın, korkmayın, sinmeyin, alışmayın ALIŞMAYIN !

Ne çocuk gelinlere ne de tecavüzlerine alışmayın!

Kadına şiddete tecavüzlere alışmayın!

Allah aşkına ses çıkarın birşeyler yapın ...yapalım..

ÇOCUKLARI ÖLDÜRÜYORLAR ya onlar ÇOCUK ÇOCUK ÇOCUK BEBEMİZ CANIMIZ ....

Sahip çıkalım susmayın lütfen yeter!

#Adalet

#Çocukbedenimedokunma

#Çocuksusarsensusma

#Hak

 

 
Toplam blog
: 175
: 775
Kayıt tarihi
: 20.10.07
 
 

9 Eylül Üniversitesi Maliye bölümü mezunuyum. Şiir dünyam, bir tane kitap çıkaracağım dedim ve  b..