Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Temmuz '11

 
Kategori
Deneme
 

Alıştım...

Alıştım...
 

Hadi git... 

Bir kez daha ağlarım çok çok... Bir kaç gün sonra unuturum her zamanki gibi. Demiştim ya hani çok çabuk alışırım sana olduğu gibi.. . Ben böyleyim işte çabucak bağlanırım, sonra sevdim mi sevmedim mi ben bile karıştırırım, senin için herşeyi yaparım... Sonra mı??? Sonrası bu işte, herkes gibi gün geldiğinde sen de gidersin... 

Ben alıştım artık benden gitmelere, uzaktan sevmelere, hasret çekmelere... Küçücük bir çocuğun minicik kalbine sığdırıldı bu kocaman ayrılık... Büyüdüm artık, şimdi daha az canımı acıtıyor bu gitmeler... 

Sen gittiğin yerde bir ben bulursun, ben de kaldığım yerde bir seni beklerim.... İşte aramızdaki en büyük fark bu, eğer sana gelecek olsaydım senle giderdim... Sensizliğe mi yoksa seni beklemeye mi alıştığımı bile unuturum gün gelir... Ama alışırım... 

Ben sensizliğe alışırım sen de sevgisizliğe... Gittiğin yerde bilirim ki kimse sevmemiştir benim gibi seni... Sen de bilirsin aslında kimsenin öyle karşılıksız, masumca sevmeyeceğini... Yüreğine taştan bir duvar örersin sonra, kimse girmesin diye. Korkarsın yine bırakıp gitmeye... 

Bir gün çıkıp gelirsin... Ya da karşılaşırız... Sen dolu gözlerle bakarsın, virane olmuş bir şehre bakar gibi... Ben mi??? 

Ben virane bir şehrin kalıntıları arasında çocuk gibi gülümserim alışmış olmanın vermiş olduğu gururla... Belli etmem içten içe çürüdüğümü, belli etmem aslında alışmanın sevmekten daha zor olduğunu... 

 
Toplam blog
: 10
: 349
Kayıt tarihi
: 26.07.11
 
 

27 Şubat Gaziantep doğumluyum. Bilgisayar programcısıyım ama işimin beni tam anlamıyla tasvirledi..