Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Haziran '15

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Alıştırılmak

Alıştırılmak
 

Ya biz istemeden alışkanlıklarımız değiştiriliyorsa, zaman içerisinde farkına varmadan bir sürü yeni alışkanlıklar edinmişsek


Yaşam içerisinde yolunda gitmeyen birşeylerin olduğunuz fark ettiğiniz anda  ne yaparsınız? Ben alışkanlıklarımı değiştiririm. Değiştiririm derken öyle eşya değiştirmeye  benzemez. Alışkanlık kazanılması da kaybedilmesi de zor olan şeylerdir. Hayatınızdaki küçük oynamaların daha önemli olaylara neden olduğunu da biliyorsanız, değiştirmek istediğiniz en basit şeyden başlarsınız.
 
Bir alışkanlık kazanmak için çocuklarda 21 güne büyüklerde ise 40 güne ihtiyaç varmış…Yeni alışkanlıklar için bol zaman ve sabra ihtiyacımız var. Varlığına alıştığımız şeylerin yokluğuna da alışırız. Bilinçli olarak bir şeyi kırk gün yapabilmek zor meziyet diyelim ki emek ettik yeni bir alışkanlık kazandık, kendimizi takdir ettik…
 
Ya biz istemeden alışkanlıklarımız değiştiriliyorsa, zaman içerisinde farkına varmadan bir sürü yeni alışkanlıklar edinmişsek…Yok artık alışkanlık bu kolay değişir mi hem de biz istemeden demeyin.
 
Subliminal nedir bilir misiniz? Ben ilk defa bir arkadaşımın, çocuğuna bir çizgi filmi izletmeme nedeni olarak duydum.  Subliminal, insanların istenmeyen alışkanlıklarından ve istenmeyen huylarından arındırılmasında veya insanlara yeni bir alışkanlık kazandırılması hususunda müzik veya resmin arkasında biz fark etmeden bizde, yeni biz yaratan teknik.
 
Dünyanın bir çok ülkesinde kullanıldığı hatta Rusya'da bu yöntemi uygulayan televizyon kanallarının denetlendiği, gerektiğinde bu kanallara ceza verildiği biliniyor. Bu teknikle daha çizgi film seyrederken geleceğin nesilleri yetiştiriliyor. Yani, yeni bir alışkanlık için kırk güne ihtiyacımız yok. Birileri bizi istediği şekle ve kalıba biz farketmeden sokabiliyor.
 
Çocukken hep ne ekersem onu biçeceğime inanırdım, büyünce anladım ki sadece kendi tarlama ben ekmiyorum...
 
 
 
Toplam blog
: 36
: 176
Kayıt tarihi
: 09.08.14
 
 

İçinizde susmak bilmeyen, yazma hayali, söz dinlemez başedilemez bir ruh taşımanın gizli büyüsü....