Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Mart '08

 
Kategori
Alışveriş - Moda
 

Alışveriş delisi

Daha çok daha çok olmalı...

Bağımlılık gerçekten bu. Yıllar önce dünyanın sayılı moda ve kadın dergilerinden birine üyeydim. Sayfalarını karıştırdıkça dudak büküyor.. Ooo bukadar paraya bunlar alınmaz. Deli miyim daha güzelini daha iyisini daha uygun fiyata alırım diyordum. Hem alışverişte neymiş, kadın işi işte diyordum. Büyüdüm, işe başladım. İyi bir kariyer sonrası bir baktımki bende kadın işleriyle ugrasır olmusum. Arada bir yaptığım makyajı hergün yapar, topuklu ayakkabılarımı daha önemser olmuşum. Delimiyim neyim diye sormuyormuşum artık. Sürekli vitrin görmek istiyor. Bununla şu daha çok yakışır yorumları bile yapıyormuşum. Daha kadınsı yürüyormuşum, daha darmış eteklerim, gögüs düğmem daha aşagıda durur olmuş. Ben ne olmuşum böyle..

Haftasonu yine elimde çantam İzmir'in o sıcağında vitrinlere bakıp güzel kıyafetleri deniyordum. Denediğim kıyafetlerin rengi bile değişmiş zamanla. Sanırım ben her haftasonu aynı şeyi yapar olmusum. Galiba ben bağımlı olmuşum...

 
Toplam blog
: 5
: 476
Kayıt tarihi
: 03.04.07
 
 

1981 İzmir doğumluyum. AOF İşletme bölümünden mezunum, yine aynı okulda halkla ilişkiler okumaktayım..