Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Ağustos '12

 
Kategori
Güncel
 

Alkışlamak gerek

Alkışlamak gerek
 

HALA UNUTAMADIK(ALINTI)


Sayın Müjdat Gezen, sevdiğim takdir ettiğim bir sanatçıdır. Aşağıda onun cevabi yazısını okuyacaksınız: Milli birlik ve beraberliğimizin sağlanması, ulusal çıkarlarımızın korunması ve Türk ulusunun çağdaş ülkeler seviyesine getirilmesi için hayatını hasretmiş büyük kurtarıcıya, bu çirkin yakıştırmayı yapan densize, böylesine yerinde ve oturaklı cevap veren, Müjdat Gezen'i ayakta alkışlamaktayım. Bilmiyorum, alkış seslerimi duyabiliyor musunuz? 

Sevgi ve selamlarımla.

NAHİDE ÇELEBİ

Müjdat Gezen, başından geçen ilginç bir olayı da dergiye şu sözlerle aktardı: "Bir gün Atatürkçü bir Dernekteyim. Konuşma yapacağım. Daha önceden beni uyardılar. 'Bir çocuk var, sizi sıkıştırmaya çalışabilir' diye.  Tam konuşmamı yaptım. Soruları bekliyorum. Bir el kalktı.  Baktım bu bahsedilen çocuk. Yüzünden anlaşılıyor çünkü. Ayağa kalktı.  'Siz Mustafa Kemal'i çok seviyorsunuz' dedi. Ben de 'Evet' dedim. Sonra devam etti sormaya 'Atatürk'ün oğlanlara karşı bir düşkünlüğünün olduğu konuşuluyor' dedi. Ben de cevap olarak, 'Bilmiyorum. Ama eğer ki dediğin gibiyse sen o treni kaçırdın" dedim ve bir dakika sonra yan kapıdan tüydü gitti. Benimle dans ederken ayağıma basmayacaksın.  Evet, bana soru sorabilir ama benim yanımda Mustafa Kemal'e laf söylüyorsan alacağın cevaba da hazırlıklı olacaksın."

04.06.2012 

 
Toplam blog
: 1977
: 1045
Kayıt tarihi
: 25.11.08
 
 

Erzurum doğumlu, Ankara'da yaşıyor. D.T.C.F mezunu, emekli lise öğretmeni, evli, 2 çocuklu. "İsya..