Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Efsane FB 1907 Baterist Metin

http://blog.milliyet.com.tr/efsanefb1907

25 Ekim '07

 
Kategori
Futbol
 

Alkışlar Beşiktaş'a

Alkışlar Beşiktaş'a
 

Öncelikle Beşiktaş' ı kaliteli oyunuyla hakederek kazandığı üç puan için, trübünleri doldurup susmak bilmeyen taraftarıda desteği için tebrik ediyorum... Alkışlar, tebrikler Beşiktaş camiasına.

Avrupa' da sen - ben yok! Biz varız! Hepimiz birimiz, birimiz hepimiz için diyorum ve kutluyorum, alkışlıyorum.

Belliki rakip Liverpool, karşısında sıfır puanlı bir takım görüp küçümsemişti... Malubken bile gayriciddi bir anlayışla oyuna devam ettiler. Durumun ciddiyetinin farkına vardıklarında artık çok geçti! Zira çok düzgün bir Beşiktaş vardı sahada... Ekip olarak sahada hakim olan, iyi pas yapan, net pozisyonlar bulan, daha iyi mücadele eden takım Beşiktaş' tı. Bu oyuna galibiyet yakışırdı ve hakeden ekip Beşiktaş, hakettiği galibiyeti aldı.

Her zaman bizim takımlarımızın takıntısı olacak değilya... Liverpool' un da İstanbul' da galip gelememe gibi bir saplantısı vardı ve serii bozulmadı... Liverpool gibi bir dünya kulübü, yine İstanbul' dan eli boş döndü! Bunun içinde bravo kartala diyorum.

Trübünler muhteşemdi! Maç boyunca susmadılar, desteği kesmediler! Spor amaçlı destek tezahüratları haricinde, teröre karşı sloganlarla da görevlerini layıkıyle yaptılar. Teröre karşı Milli birlik ve beraberliğin had safhaya çıktığı şu günlerde, dün Fenerbahçe seyircisinin Hollanda' da çıkardığı sesi, bugün de İstanbul' da Beşiktaş seyircisi dünyaya duyurdu, dikkatleri çekti. Güzel hazırlanmıştı trübünler, trübündeki futbolseverler, vatanseverler... Bu vesileyle bir daha kutluyorum camiayı.

Tekrarlıyorum, Avrupa' da "hepimiz birimiz, birimiz hepimiz için"... İnşallah Beşiktaş' ın bu zaferi son olmayacak, devamı gelecek... Saygılarımla...

Foto: e- kolay. net

 
Toplam blog
: 1907
: 3759
Kayıt tarihi
: 28.07.07
 
 

03 Şubat 1967 İstanbul doğumlu, romantik bir müzisyenim işte... Müzik, bateri, spor, Fenerbahçe, ..