Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Temmuz '09

 
Kategori
Mizah
 

Alkışlarınız kime?

Alkışlarınız kime?
 

google görseller


Bir yanım bu düşünceyle boğuşurken , diğer yanım "e hadi o vakit okuyucuyla bütünleşme vakti zira çok ara verdin" diyerek koyuldu yazmaya. E yazacağız yazmasına da hani konu ? 

" yahu madem bölüm seçtin birde konu seçseydin" ya diye kendimce söylenmenin ardından ; kendi kendime, "çok uzağa gitmene gerek yok her yer konu, sağın solun malzeme" diyeren içimdeki çoğul sesli konuşmalar beynimde bir şimşek çaktırdı. Şimdiii kimden başlasam bilmiyorum ki?

O yıllarda iki buçuk yaşlarında olan çok bilmiş küçük oğlum namaz kılarken başımda dikildi ve bana:
- Anne sen ne yapıyorsun? dedi. Ben de haliyle cevap vermedim .Tam üç kez cümlesini yineledi ve cevap alamayınca sinirle :
_Eeeee anne ye yaptığını sen de bilmiyoyysun dedi ve çekti gitti:)) Çok bilmiş oğluma bir alkış lütfen.

Yeni evlenen orta yaşın üzerindeki Ahmet abimize hediye ettiği kocaman içki kutusunun içine tek dublelik rakı şişesi koyan ve üzerine de büyüyünce sarı zeybek olacağım notunu yazan espirili arkadaşın espirili zekasını alkışlıyorum:))

Babamın ve kardeşim fotograf çekmek için Webcamin karşına geçmiş birbirlerine birde güzel sarılıp poz vermeleri sonucunca sizce güzel bir baba oğul fotosu çekilmiş midir?

Hayır tabiiki çekilemedi çünkü onlar poz verip fotonun çekilmesi için beklerken birinin resimin çekilebilmesi için foto yakala seçeneğini tıklamasını bekliodu. Bir müddet hatta epey bir müddet bekledikten sonra eee resmi kim çekecek diye kahkaha patlattıkları an inanın görülmeye değerdi Ve o hallerini inanın çok alkışlamıştım:)))

Üç bayan arkadaş bir aradayız. Üçümüzünde eşi yakın arkadaş ve birlikte dışarı çıktılar. Biz de evde sohbet gırgır, şamata derken aklımıza her zaman ki gibi bir muziplik geldi. Aslında amaç muziplikten çok gıcıklık yapmaktı belki de:)) Neyse. Başladık sırayla cep telefonlarımızdan eşlerimizi çaldırıp durmaya. İkinci kez telefonları çaldırmak için elimize aldığımızda bizim telefonlarımız çalıyordu. Telefonlarını bize yönlendirmişler. Melike ve Nursel'in o anları inanın görmeğe değerdi.

-Nurselll beni arıyorsun.
-Hayır kızım ne alaka bitanem yazıyor bak ben bitanemi arıyorum.
_Ama ben senin bitanen değilim kiiiiiiiiii!!!
Eşlerimizin bizimle başa çıkma çözümü sizcede alkışı haketmiyor mu?

Sevgili kuzenim Uygar'ın bateri çaldığı müzik gurubundan arkadaşının ona göre çok büyük olan evlerini ablasına anlatırken :
-ablaaa bir görmelisin salonda devasa kolanlar var cümlesinin ardından, ablasının:
- aa babası damı müzisyenmiş yorumu o an karnımıza gülmekten kramp girmesine sebep olmuştu :))
Alkışımı haketti bu gülüş.

Babama dede diyen münibüs şoförü heyy sana diyorum sen kime dede dediğinin farkındamısın!!!:)))

Eee bozuldu adam haliyle ve şoföre döndüp ben senin deden yaşındamıyım kocaman adamsın der demez şoför hala ısrarla dedemsin işte dedeme benziyorsun deyince babam hemen yapıştırdı cevabı:
Senin deden genç gösteriyorsa ben ne yapabilirim:))of allahımmm offfffff:)))

Bant kaydının ilk çıktığı yıllarda çevirdiği yanlış numaranın ardından 'sayın abonemiz bu bir bant kaydıdır' cümlesiyle defalarca muhattap olmuş, her seferinde bu konuşmayı sabırla dinlemiş, bir ara yakalarda derdimi anlata bilirmiyim diye çabalarken her seferinde konuşmanın bitmesiyle kapanan telefonun sonunda sinir küpü olmuş Cevdet dedemize, ne oldu? sorusunu sorarsan :

-Dinlemiyurkii b.. yiyen konuşiyurr konuşiyurr kapatiyur anlamadummmm cevabını alman çok olağandır:))İnanın küçük yaşımda yaşadığım bu anım alkışlar eşliğinde güldüğüm bir anımdır.


Arkadaşlarla oturuyoruz eşler futbol sohbetine dalmış.Aramızdan mıy mıy, herşey hakkında bir yorumu bulunabilen bir arkadaş çok bilmiş haliyle çıkıp :
-Offf ne anlarsınız şu futboldan bilmem, onca adam bir topun peşinden koşuyor, cümlesinin ardından
-Onca top bir adamın peşinden koşsa daha mı iyiydi? cümlesini kuran sevgili eşim inanın alkışı hakediyordu:)

Peki sizin alkışlarınız kime? 

 
Toplam blog
: 43
: 2651
Kayıt tarihi
: 04.01.09
 
 

Evi, eşi, işi ve çocuklarıyla yoğun şekilde koşturmaca bir hayat yaşarken, kendini ihmal etmeyen, bu..