Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Temmuz '10

 
Kategori
Şiir
 

Alkol Yerine Meyve Zülfiye

Alkol Yerine Meyve Zülfiye
 

Dün bizim mahallede pazar vardı Zülfiye
Sepetimi doldurdum, Allah neler verdiyse
Korkarım ki üstümde nazar vardı Zülfiye
Dönüşte tökezledim, düşüyordum nerdeyse

Hava sıcak mı sıcak, nem olmuş yüzde doksan
Yine rahatlamazsın başını buza soksan
Zaten aklım bir karış, fikirlerim hep noksan
Bu kafayla dün gece, üşüyordum nerdeyse

Bir ziyafet çekelim, meyve yiyelim dedik
Yiyip yiyip sonra da şükür diyelim dedik
Yahu biz bu meyveyi galiba fazla yedik
Başım döndü aniden, düşüyordum nerdeyse

Meğer meyvede bile alkol varmış Zülfiye
Böyleyken şu içkiyi, hay kim icat ettiyse
Bir düş gördüm, orada hep pazarmış Zülfiye
Dur bakalım az kaldı, "düş"ü yordum nerdeyse

18:00
21/07/2010
İstanbul

Sevgi, hürmet ve muhabbetle..

Murat HACIOĞLU

www.murathacioglu.com

 
Toplam blog
: 656
: 1708
Kayıt tarihi
: 08.12.08
 
 

Allah kimisine “Yürü ya kulum” demiş. Ben onu “Yürü, yaz kulum” anladım. Yürü anca gidersin manas..