Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Ocak '11

 
Kategori
Güncel
 

Alkollü İçki Yasakları-Yetmez Ama EVET (1)

Alkollü İçki Yasakları-Yetmez Ama EVET (1)
 

KEŞKE DAHA FAZLASINI YAPSALARDI. AMA YAPMAYACAKLAR.  

TAKTİK AYNI: ÖNCE GERER, KARIŞTIRIRIM.SONRA ÇÖZÜMÜ BEN VERİRİM. 

Adamlara içki yasağını sorsan cevap şudur: 

  • -Ülkede içki yasağı yok! Siz konuyu çarpıtıyorsunuz. İçki serbesttir ancak toplumu korumak adına yasalarla çizilmiş bir çerçevesi vardır. Bu çerçeve herkese eşittir.

Sizce bu cevap çok mu yanlış? 

Kendisine egemenler tarafından ılımlı islam elbisesi uygun bulunmuş ve bunu kabul etmiş bir toplumda, alkollü içeceklere bu derece özgürlük olur mu? Olmaz tabii ki! 

Toplum bunu istiyorsa, bu yasalarla çizilen çerçeve az bile. Buyurganlar az bile yapmışlar. 

İçen içmeyen belli olsun değerli dostlar! Gerçekten içmek isteyen, ne yapar eder içer. Ama geri kalanların kurallarını hükümet koyar. Bu hükümet sorumluluk sahibidir ve toplumun günahlarından dahi sorumludur. Hatta bırakın hükümeti belediyeler bile sorumluluk sahibidirler. Belediye tesislerinde içki yasaktır. Aslında "yasak" değildir de "servis edilmemektdir". 

İslam tarihinde, takiyyenin kralını daha iyi yapabilen bir ekip daha olmamıştır. 

Bu yasayı kim yaptı? Meclis yaptı. Meclisi kim seçti? Millet seçti. 

Toplumun içki içebilme kültürü ve eğitimi ile zaman harcayamaz iktidar sahipleri; yasak koyarlar; düzeltelim "çerçeve çizerler". 

BEN REFERANDUMDA HAYIR DEDİM. AMA GETİRDİKLERİ İÇKİ YASAĞINA "YETMEZ AMA EVET" DİYORUM. DAHA FAZLASINI YAPSINLAR; ÇOK İSTİYORUM AMA YAPMAYACAKLAR. TAM SINIRINDA DURACAKLAR. 

İçmeyenlerde direniş yok belki içenler direniş gösterirler diye umuyorum

 

 
Toplam blog
: 62
: 548
Kayıt tarihi
: 08.09.10
 
 

Ceyhan 1966 doğumluyum. Üniversite mezunuyum. Şiir ve öykü seviyorum. Atatürk ve Uğur Mumcu yol g..