Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Temmuz '10

 
Kategori
Şarap
 

Alkolsüz Şarap Tadımı Notlarım

Alkolsüz Şarap Tadımı Notlarım
 

Bir buçuk yıl kadar önceydi. Hollanda’da yaşayan bir Türk girişimcinin, “Kevser Helal Şarap” markası adı altında alkolsüz şarap ürettiğini ve bu ülkede satmaya başladığını yazmış idim. Aşağıdaki linkten tamamını okuyabileceğiniz “Alkolsüz Şarap mı?” başlıklı bu yazımı, konuyla ilgili düşünce ve öngörülerimi irdeledikten sonra, bir gün – bir yerde bu şarabı tatma, usulüyle bir degüstasyon yapma imkanım olursa, ürünle ilgili daha teknik kanaat ve tespitlerimi de paylaşırım sözlerimle bitirmiştim.

İşte ben bu yazımı yayınladıktan tam bir buçuk sene sonra, markanın Türkiye temsilciliğini alan firmanın sahip ve yöneticileri bana ulaştılar. Bu zaman zarfında, zaten ürünler Türkiye pazarına girmemişti. Halen de raflarda yerlerini almış değiller zaten. Çok yakında “Asma Bağ” markası altında ve kırmızı-beyaz-pembe-köpüklü olmak üzere dört farklı ürünle, Türkiye’deki tüketicilere de ulaşma şansını yakalayacaklar.

Firma sahip ve yetkilileri, ürünlerinden bana göndermek istediklerini ve tadımım sonucundaki düşünce ve değerlendirmelerimi merak ettiklerini ifade ettiler telefon görüşmemizde. Ben de büyük bir memnuniyetle bu tekliflerini kabul edeceğimi, naçizane kanaatlerimi de hem kendileriyle hem de sayfamın okurlarıyla paylaşmaktan mutlu olacağımı belirttim.

Birkaç gün önce bu dört ürün çeşidinden iki tanesi bana ulaştı kargoyla. Kırmızı şarap segmentindeki “Hamra” ve beyaz şarapları “Bade” hakkındaki degüstasyon-tadım notlarımı ve genel düşünce ve tahminlerimi bir sonraki yazıma bırakıyorum. Zira Hamra’yı bu akşam tattım ama Bade’yi yarına bıraktım. İkisini birlikte değerlendirmek istiyorum. Pembeleri “Ala” ve köpüklüleri “Ayscha”yı ise bana ulaşmadığı için şimdilik bilemiyorum.

Damağınızı burkan gönül hoşluklarınızın hiç tükenmemesi dileğiyle…

Alkolsüz Şarap mı?

Asma Bağ'ın Alkolsüz Kırmızı Şarabı: Hamra

tüm ŞARAP yazılarım için tıklayınız

tüm YEMEK-MUTFAK-GASTRONOMİ yazılarım için tıklayınız

tüm ÖZEL LEZZET DURAKLARI yazılarım için tıklayınız

 
Toplam blog
: 898
: 3759
Kayıt tarihi
: 09.06.06
 
 

İzmir'de yaşıyorum.    Çok uzun yıllar öncesinden başlayıp, hiç ara vermeden bugünlere kada..