Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Ağustos '06

 
Kategori
Basın Yayın / Medya
 

Alladı pulladı, Pınar Altuğ fiyatını dörde katladı!

Alladı pulladı, Pınar Altuğ fiyatını dörde katladı!
 

Son zamanlarda hepimizin malumu! Medarı iftiharımız, büyük devrimci sanatçı(!)mız Pınar Altuğ son aşkını da kabullendi. Tam rahatlayacağımızı düşünürken, gazetelerde, televizyon kanallarında, internette peşimizi bırakmayan bu aşk trafiği kovalamacasından yırtacağımızı düşünürken bugün maalesef gene hayal kırıklığına uğradım. Aslında neden hayal kırıklığına uğradığımı da bilmiyorum. Hazırlıklı olmam gerekirdi ama gene de uğradım işte, elimde değil!

Bir takım sitelerde ve gazetelerde Pınar Altuğ’un fiyatını dörde katladığı ve bir ürünün tanıtımını yapmak üzere yeni bir reklam anlaşmasına imza koyduğu yazıyordu. Ve haberi veren kaynakların bazılarında öyle ifadeler vardı ki, tam "Anlayana saz" cinsinden. Çaktırmadan Pınar Altuğ’un yaptıklarına rağmen fiyatını arttırmış olmasının hayrete şayan bir durum olduğunu belirtmeye çalışır gibiydiler. Ama neden bu tarz bir tavır takındıklarını anlayamadım doğrusu.

Şimdi soruyorum sizlere:

Pınar Altuğ’un fiyatını arttıran unsur, sadece son zamanlarda aktüel gündemimizi fazlasıyla meşgul ediyor olması ise… Yani sebep, sürekli haberlerde, magazin programlarında ve görünebileceği her yerde görünüyor olması ve mevcut sevgilisi dahil, eskisinin, yeni aday adayı sevgililerinin de en az kendisi kadar ekranları parselleyip Pınar Hanım’dan bahsediyor ve bahsettiriyor olmaları ise… Bunu kim yaptı dersiniz? Nasıl başardı Pınar Altuğ bunu? Kimin yardımıyla?

Madem sordum, yanıtlıyorum da o zaman! Bittabi magazin medyasının ve son zamanlarda tamamen magazincileri kıskandıracak bir tempoyla magazin haberleri ve sözde eğlence programları hazırlayan programcıların sayesinde! Hani "Ayranıma ekşi diyenin yoğurdu tatlı olsa bari" diye bir eleştiri var ya? Tam olarak o durum! Hem Pınar Altuğ’u durmadan gündeme getiren ve çatır çatır gündemde tutan kendileri, hem de ardından "Aaaa!?? Bu kadar göze batan, insanları rahatsız eden bir aldatma mevzuuyla gündemi meşgul etti, şimdi de utanmadan fiyatını arttırıyor?!!" diye şaşıran yine kendileri!

Yahu gündemi bu kadar meşgul etmiş olmasına ve sonucunda gelen ödülüne (!) neden şaşırıyorsunuz ki?

Kim, neyi, neden garipsiyor anlamadım vallahi!

Memlekette bu kadar sorunlu insan ve konu varken, medyada sesini duyurmak için çırpınan ve bir şekilde kamuoyunu arkalarına aldıklarında gerçekten de mucizevi bir şekilde sorunlarını aşacak insanlar ve kurumlar varken bu kameralar nerdeler? Hani o habercilerin ve üstün nitelikli programcıların ilgisi? Hangi ekranlar kendilerine açık? Hangi objektifler kendilerine dönük veya hangi mikrofonlar uzatılmış?

Uzatılamaz elbette. Çünkü bütün objektifler Pınar Altuğ ve camiasına çevrilmiş durumda! Hepsi, kimin sevgilisi kimi kulak memesinden nasıl öpecek, filanca şarkıcının (sanatçı demiyorum izninizle, sadece yorumcu çünkü) sarhoş hallerinden ne yansıyacak, başka bir şarkıcı-oyuncunun yaratıcılık yetenekleri coşmuş çıplak kardeşi nerde nasıl frikik verecek, sarhoşken nasıl yalpalayacak ve dili dolanacak?!.. Hepsi bunların peşindeler!

Yahu, diyorum ki!.. Ben öyle şan-şöhret derdinde falan değilim ama her ay geçindirmek zorunda olduğum bir evim ve bakmakla yükümlü olduğum aslan gibi bir oğlum var! Bu aralar epey bir sıkıştım! Hani diyorum?!! Müsait bir ara bana uğrasanız da sevgili arkadaşlar! Ben de fiyatımı biraz katlasam! Hem ben o kadar insafsız da davranmam! Elime geçen fazlalığı kırışırdık sizlerle yaa! Fifti fifti! Haa? Ne dersiniz?

Efendim???

Çankaya köşkü’nün önünde mi soyunayım?

Anlamadım! Kumkapı!da cinayet işlemek mi?!!

Şamdan’a çıplak poz vermeden olmuyor mu?!!

Hadi yaa?!!

Pardon! Anlaşıldı! Ben sizi boş yere meşgul etmeyeyim o zaman! Hem.. Nasıl desem? Utanıyorum da söylemeye, ayıp olacak size şimdi!..

Benim yeterince bir taraflarım açıkta kalmış! Bir de sizin için soyunamiciim arkadaşlar! Ne yapalım?!! Biz de aza kanaat ederiz!

Hadi kaçırmayın! Bak Kuruçeşme’de sandal kenarında öpüşenler var!

 
Toplam blog
: 117
: 2206
Kayıt tarihi
: 22.06.06
 
 

1969 İstanbul'unda açmışım gözlerimi bu dünyaya... Ege Üniversitesi Basın Yayın Yüksekokulu, şimd..