Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Mart '10

 
Kategori
Eğitim
 

Allah Aşkı

ALLAH AŞKI

Bilmem bana ne hal oldu,

Allah aşkıyla yanarım.

Derdim, merakım kayboldu,

Allah aşkıyla yanarım.

Üzülmüyorum boş yere,

Dünya değmiyor kedere,

İnandım kazaya, kadere,

Allah aşkıyla yanarım.

Ha var imiş, ha yok imiş,

Ha az imiş, ha çok imiş,

Karnım aç imiş, tok imiş,

Allah aşkıyla yanarım.

Yüreğimde güller biter,

Ruhum bülbül gibi öter,

Bana Allah aşkı yeter,

Allah aşkıyla yanarım. Ali Osman ATAK

Şair, yazar, eğitimci, kütüphaneci Ali Osman ATAK; 1919 yılında Artvin'e bağlı Ardanuç İlçesi'nin Naldöken köyü'nde doğdu. İlk ve ortaöğrenimini Artvin ve Erzurum illerimizde tamamladı. Memleketinde ve İstanbul Sağırlar Okulu'nda öğretmenlik yaptı. Beyazıt Çocuk Kütüphanesi'nde müdürlük görevinde bulundu. Ali Osman ATAK; çocuklarımızı kitapla buluşturan bir eğitimcimizdir. Kitapları, çocuklarımız tarafından sevilerek okunan bir yazarımızdır. Şimdi de mutlaka böyle öğretmenlerimiz vardır, ama eskisi kadar çok değildir.

Çocuklarımıza yaşama sevincini ve okuma sevgisini kazandıran eğitimcilerimize gönül borcumuz var. Bunlardan biri de Ali Osman Atak'tır.

 
Toplam blog
: 323
: 2029
Kayıt tarihi
: 04.09.06
 
 

Yaşanan her hayat en iyi hayattır; yeter ki içinde kötülük olmasın!.. ..